חוויות מעולם הידע – חלק ב'

חברת KMS lighthouse מקבוצת אמן ערכה באחרונה את הכנס השנתי שלה. האירוע החגיגי התקיים במתחם סטוקו בתל אביב, בהשתתפות כ-100 מלקוחות ושותפי החברה, תחת הכותרת Transforming Customer Experience by Means of Knowledge.

במהלך האירוע ערך צוות KMS lighthouse שולחנות עגולים, בהם חשפו את באי הכנס בפני היכולות של המוצרים הקלאסיים והחדשים שהושקו בו, וכן הסבירו על הטמעות של המערכת, מודולים שונים ותוספים וממשקים למערכות.

שולחן עגול עם איל כהנא, מנהל Presale ב-KMS lighthouse, ודורון גאוור,  Knowledge Specialist  בחברה

שולחן עגול עם איל כהנא, מנהל Presale ב-KMS lighthouse, ודורון גאוור, Knowledge Specialist בחברה

שולחן עגול עם נציגי KMS lighthouse: אלעד מזרחי, סמנכ"ל Delivery, עידו ארד, מנהל מוצר, ומשה רקנאטי, סמנכ"ל Engineering

שולחן עגול עם נציגי KMS lighthouse: אלעד מזרחי, סמנכ"ל Delivery, עידו ארד, מנהל מוצר, ומשה רקנאטי, סמנכ"ל Engineering

שולחן עגול עם איציק חנן, מנכ"ל SmartApps

שולחן עגול עם איציק חנן, מנכ"ל SmartApps

עוד נצפו באירוע:

מימין: גלית מסקיליסון, מנהלת מחלקת מוצרים, שירותים וחוויית לקוח בפרטנר; ויונית ווליבוביץ', מנהלת מינהלת המידע של סלקום

מימין: גלית מסקיליסון, מנהלת מחלקת מוצרים, שירותים וחוויית לקוח בפרטנר; ויונית ווליבוביץ', מנהלת מינהלת המידע של סלקום

מימין: איתן לומברד, מנכ"ל סנסקום, וניר לביאון, סמנכ"ל המכירות שלKMS lighthouse

מימין: איתן לומברד, מנכ"ל סנסקום, וניר לביאון, סמנכ"ל המכירות שלKMS lighthouse

המשך יבוא…

לחלק א' – לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים