סטארט-אפ בחדר האוכל: "המדגרה" בקיבוץ רביבים מרחיבה את פעילותה

התוכנית תשקיע כ-100 אלף שקלים בכל מיזם ותתמקד בחברות מתחומי ה-Web, המובייל והכלכלה השיתופית

ליאון דוד ואלעד יאורי, מייסדי המדגרה

אחרי סיום פעילותו של המחזור הראשון, "המדגרה" בקיבוץ רביבים שבנגב מרחיבה את פעילותה ומודיעה על פתיחת תכנית האצה מותאמת אישית לכל סטארט-אפ.

החברות שיעברו את המיונים ויצטרפו למדגרה יהנו מתמיכה רחבה ומעמיקה ויקבלו השקעה בשווי של כ-100 אלף שקלים, בכפוף לעמידה באבני דרך. 30 אלף שקלים יינתנו כמענק למימון להוצאות כלליות של החברה ועוד כ-70 אלף שקלים בדמות כיסוי הוצאות המגורים והמחייה, חבילות שירות, שעות ייעוץ ועוד.

כיום, המדגרה הינה היחידה שמציעה ליזמים תכנית האצה בתנאי מגורים מלאים. "אנו מזמינים את היזמים לגור בקיבוץ ולהתנתק מהפרעות חיצוניות במטרה להתמקד באופן מלא בפיתוח הסטארט-אפ", מסביר אלעד יאורי, מנכ"ל המדגרה. "במהלך השהייה, היזמים יקבלו במדגרה ליווי של מנטורים עסקיים וטכנולוגיים ומגוון חבילות שירותים בשווי אלפי דולרים, שיאיצו את הפיתוח של החברות".

להקטין את הסיכון

במסגרת התכנית, שפונה לסטארט-אפים בשלבים מוקדמים, לכל חברה תיבנה תוכנית עבודה המותאמת באופן אישי לשלב שבו היא נמצאת, קצב ההתקדמות והצרכים הייחודיים לה (פיתוח עסקי, פיתוח טכנולוגי, שיווק ועוד). זאת, בניגוד לחממות ואקסלרטורים אחרים בהם היזמים עוברים תהליך האצה משותף. לאורך התקופה, היזמים יידרשו לעמוד באבני דרך שיוגדרו עם קבלתם למדגרה.

המדגרה פונה לסטארט-אפים עם צוות בעל אוריינטציה טכנולוגית, שלצד רעיון עסקי טוב גם מבקשים להשפיע לטובה על העולם שבו אנו חיים, עם דגש על מיזמים בתחומי ה-Web, המובייל והכלכלה השיתופית.

לדברי יאורי, "הקמנו ברביבים את המקום האולטימטיבי לפתח בו סטארט-אפ. כדי להגיע להוכחת היתכנות, מיזם צריך הון עצמי של כ-100 אלף שקלים, וכשאין – זמן ההגעה לשוק מתארך באופן משמעותי. התמיכה העסקית, הטכנולוגית והכלכלית שלנו מצמצמת את ההוצאות, מקצרת את הזמן לשוק, ולמעשה מקטינה משמעותית את הסיכון שהיזמים לוקחים על עצמם. אנו מעניקים שוויון הזדמנויות ומסייעים גם למי שאין לו מימון חיצוני או כסף מהבית להצליח".

אומת הסטארט-אפ: לא רק בתל אביב

מסקר שערכה קרן ההון סיכון Plus Ventures בקרב יותר מ-500 יזמים מוקדם יותר השנה, עולה כי רק 7% מהיזמים בישראל פועלים בדרום, בעוד שכ-80% מהם מתרכזים במרכז הארץ. בנוסף, 21% מהסטארט-אפיסטים בישראל מגייסים את הכסף מהמשפחה והחברים. המדגרה פועלת לשינוי הנתון הדמוגרפי שמצביע על ריכוז יתר של סטארט-אפים במרכז הארץ, בכך שהיא נותנת להם את כל הכלים גם בנגב, כולל גיבוי כלכלי מלא לשלב הראשוני ועזרה בגיוס הכספים בשלבים מתקדמים יותר.

חבילות שירות אטרקטיביות

מלבד ההשקעה בשווי של כ-100 אלף שקלים בכפוף לעמידה באבני דרך, הסטארט-אפים יזכו, עם ההתקדמות, בחבילות סיוע בשווי של עשרות אלפי דולרים, בהם תקציב שיווק משמעותי מאחד מאתרי המדיה המובילים בישראל, ומחבילות שירות שונות מ-Google Ventures, אמזון (Amazon), מיקרוסופט (Microsoft), WIX, דלויט (Deloitte) ועוד.

לסיכום אומר יאורי כי "למדגרה חשוב לספק את המענה הטוב ביותר ליזמים ולתת להם אפשרות להתמקד בפיתוח במקום שנותן להם השקעה כספית, קשרים, ליווי של מנטורים מובילים בתעשייה, פלטפורמות שיווק ועוד. איתנו, יזם יכול להגיע משלב הרעיון למוצר ממשי בתוך שישה חודשים, וסטארט-אפים מתקדמים יותר יכולים לקצר מהותית את זמן ההגעה לשוק".

להרשמה והגשת מועמדות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים