תוכן שיווקי

פרולוג'יק מברכת פסח שמח ומגייסת עובדים חדשים

"בשנה האחרונה פרולוג'יק גדלה בכ-30%, והיא צפויה לגדול בקצב דומה בשנה הקרובה - אנחנו ממשיכים את קמפיין גיוס העובדים שלנו ואף נעמיק אותו", ציין ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק

29/03/2018 11:53
פרולוג'יק

מספר ימים לפני חג הפסח התכנסו עובדי פרולוג'יק (Prologic) במתחם ה-VIP של הסינמה סיטי שבצומת גלילות לאירוע המסורתי לציון החג המתקרב. המפגש החל בארוחת ערב, קבלת פנים למינגלינג ונטוורקינג של העובדים ומנהלי החברה, וכמובן חלוקת שי לחג. את האירוע פתח ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק, שבירך את הנוכחים, בהם עשרות עובדים חדשים שנקלטו לאחרונה בפרולוג'יק.

"מערב חג פסח של שנה שעברה ועד היום פרולוג'יק גדלה בכ-30%, גייסנו כ-50 עובדים חדשים, והחברה מונה כיום סך הכל למעלה מ-200 עובדים", ציין לוי.

"הצפי שלנו שנמשיך לגדול גם בשנה הקרובה בסדרי גודל דומים של כ-30%, ושנגייס כ-60 עובדים חדשים בשנה הקרובה. המשמעות היא שנמשיך את קמפיין גיוס העובדים שלנו ואף נעמיק אותו כדי לעמוד בביקושים מלקוחותינו. אנחנו מזמינים אנשי טכנולוגיה מובילים מכל תחומי ה-IT הארגוני – תשתיות, מחשוב ופיתוח – להצטרף להצלחה של פרולוג'יק".

זכייה במכרז הממשלתי

לוי ציין כי מקורות הגידול הינם מגוונים. "ראשית, מדובר בהרחבת הפעילות הקיימת אצל לקוחותינו הקיימים, עליהם נמנים עשרות ארגונים מובילים ממגוון סקטורים במשק הישראלי: בנקאות, פיננסים, ביטוח, היי-טק, תקשורת, תעשייה, ממשלה, ועוד. האיכות של כוח האדם שלנו היא גבוהה, רמת השירות גבוהה, וכפועל יוצא גם רמת שביעות הרצון והרצון להגדיל את היקף הפעילות איתנו".

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: יח"צ

ליאור לוי, מנכ"ל ומייסד פרולוג'יק. צילום: יח"צ

לוי ציין כי מנוע צמיחה נוסף מקורו בזכייה של פרולוג'יק במכרז לאספקת כוח אדם טכנולוגי למשרדי הממשלה.

הוא ציין כי "מדובר בזכייה אסטרטגית שממצבת את פרולוג'יק על המגרש של ספקיות הטכנולוגיה הגדולות בישראל".

לוי הוסיף כי "למרות הגידול המהיר של החברה אנחנו לא מתבלבלים לרגע, או מוסטים מהאג'נדה והמדיניות שלנו, והיא להמשיך להיות חברה משפחתית ואותנטית שרואה בעובדים שותפים מרכזיים להצלחת החברה".

שותפים בינלאומיים

לוי המשיך וסיפר על שיתוף הפעולה ההדוק שנרקם בין פרולוג'יק וחברות הטכנולוגיה אותה היא מייצגת בישראל – עליהן נמנות בין השאר החברות סולאר ווינדס (SolarWinds) וקווסט (Quest).

"לצד כל היועצים והשגרירים שלנו הולך ומתפתח גם סל הפתרונות שלנו. הלקוחות שלנו מרגישים מאוד בנוח לקבל מאיתנו סל רחב של פתרונות. מצד אחד שירותים של יועצים מקצועיים, ומהצד השני סל מוצרים רחב בכול תחומי התשתיות, פתרונות שו"ב, כלים לפיתוח ופתרונות לאבטחת מידע.

השותפות שלנו הן חברות גלובליות, ספקיות טכנולוגיה מובילות, שפרולוג'יק משמשת עבורן גשר לשוק הטכנולוגיה הארגונית הישראלי".

תרומה לקהילה

בסיום דבריו לוי התייחס לפעילות של פרולוג'יק בתחומי התרומה לקהילה. "כבר שנים שפרולוג'יק תורמת לקהילה בדרך של תרומה כספית למוסדות נבחרים", סיפר לוי.

"השנה קיבלתי פניה שנכנסה לי ישר ללב. מדובר בסיוע לבעלי מוגבלויות עם יכולות קוגניטיביות גבוהות להשתלב במקומות עבודה. בעצם אנחנו משתמשים בקשרים וברשת הרחבה שנמצאת ברשותנו כדי לחבר בין ארגון ובין בעל מוגבלות על מנת שיוכל להשתלב תעסוקתית, וכך לסייע לו להיות חלק אינטגרלי ותורם למדינה".

לפרטים נוספים אודות פרולוג'יק לחצו כאן.

לרשימת המשרות הפתוחות בפרולוג'יק ומשלוח קו"ח לחצו כאן.

אירועים קרובים