חברת הסייבר אורקה סקיוריטי מינתה מספר חברי הנהלה בכירים

עודד אדרי מונה כמנהל הכספים הראשי, אריה טטר מונה למנהל מוצר ראשי ואילו עומרי גבעוני ופיטר ספלוורד מונו לסמנכ"לי פיתוח בחברה

מינויים חדשים באורקה סקיוריטי. (מימין לשמאל): אריה טטר, מנהל מוצר ראשי; עודד אדרי, מנהל הכספים הראשי; ועומרי גבעוני, סמנכ"ל פיתוח.

חברת הסייבר אורקה סקיוריטי (Orca Security) הודיעה באחרונה על מינוי עודד אדרי למנהל הכספים הראשי שלה (CFO); אריה טטר מונה למנהל מוצר ראשי (CPO), ואילו עומרי גבעוני ופיטר ספלוורד מונו לסמנכ"לי פיתוח בחברה.

אדרי הוא בעל ניסיון רב בניהול כספים בחברות פרטיות וציבוריות. הוא שימש כ-Chief Accounting Officer בחברת Jellysmack וכן בחברת פיוניר (Payoneer) במהלך הנפקתה, ולפני כן ניהל את תחום הכספים בחברת Makerbot. אדרי בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ושימש מרצה בתוכנית.

טטר, ששימש סמנכ"ל מו"פ באורקה סקיוריטי לאורך 3.5 השנים האחרונות והיה מהעובדים הראשונים בחברה, קודם לתפקיד מנהל מוצר ראשי (CPO). לפני הצטרפותו לאורקה הוא עבד והוביל את מערכי הפיתוח של אינטל, סיסקו, סימנטק, צ'ק פוינט וכן במספר סטארט-אפים. בתפקידו החדש יהיה טטר אחראי על הגדרת וביצוע מפת דרכים ברורה של המוצר, בהתאם ליעדים האסטרטגיים.

גבעוני ישמש מעכשיו כסמנכ"ל פיתוח של החברה ויוביל את פיתוח הפלטפורמה, ואילו ספלוורד ישמש כסמנכ"ל פיתוח, עם התמקדות ספציפית בפיתוח מוצרי הסקיוריטי של החברה.

גל תנחלסון, סמנכ"לית משאבי אנוש בכירה באורקה סקיוריטי: "אנחנו גאים בקידומים הפנימיים הרבים שנעשו בחברה, כמו גם בגיוס של טאלנטים מבחוץ. קידום אנשים מוכשרים מתוך החברה מאפשר לנו לפתח ולקדם אותם ואותנו מקצועית, ולשמר ידע קיים. הבאת טאלנטים מבחוץ מאפשרת לנו להכניס דעות ודרכי פעולה חדשות. השילוב בין השניים זה המתכון המנצח".

שלל הישגים ופעילות מתקדמת משולבת ChatGPT

אורקה סקיוריטי

אורקה סקיוריטי

אורקה סקיוריטי הוקמה בשנת 2019 ופיתחה את טכנולוגיית ה-SideScanning, לאבטחת נכסי הארגון בענן. המערכת של אורקה, המוגנת בפטנט, פרוסה במאות ארגונים ברחבי העולם. לפי החברה, "המערכת מותקנת בזמן קצר ביותר והיא אוספת נתונים ומזהה באגים, תוכנות זדוניות, הגדרות שגויות, סיסמאות חלשות, דליפות וסיכונים. זאת בשונה מפתרונות שמצריכים התקנות שנמשכות חודשים ארוכים ואף שנים, כשעקב כך נוצרים עומסים על משתמשי המערכת חלה פגיעה בביצועים. הפלטפורמה של אורקה משתמשת במידע מתוך הארגונים כדי לתעדף התרעות קריטיות בודדות מבין אלפי, ולפעמים עשרות אלפי התרעות קיימות".

אורקה שילבה בחודשים האחרונים טכנולוגיה מבוססת ChatGPT בפעילותה, שיוצרת בנוסף להתרעות מפני סיכונים פוטנציאליים לצוותי האבטחה גם הצעות לפתרונות מיידיים, המונעים על ידי בינה מלאכותית, ומותאמים לשיטות המועדפות על המשתמשים לטיפול באיומים, בין אם באמצעות חיבור מרחוק, קונסולת הענן או פלטפורמות אחרות. חידוש זה מייעל, לפי החברה, את התהליך והופך את התגובות לאיומים למהירות ומדויקות יותר.

אורקה גייסה מאז הקמתה 640 מיליון דולר ומעסיקה 460 עובדים במשרדים בתל אביב, לונדון, פורטלנד, בנגקוק ומקומות נוספים בעולם, וממשיכה בתהליך ההתרחבות וקליטת עובדים.

בשנה האחרונה הגיעה החברה לשורה של הישגים, בהם בחירתה לשותף אבטחה עולמי של AWS ונבחרה כמקום עבודה מוביל בתחום הסטארט-אפים על ידי פורבס האמריקני. בנוסף הכירה גרטנר באורקה סקיוריטי כיצרנית ייצוגית בתחום ה-CNAPP – פלטפורמות להגנה על יישומי ענן – ואילו פרוסט אנד סאליבן העניקו לחברה תואר של מנהיגות בתחום מתן הערך ללקוחות בתחום פעילות החברה. 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים