"ארגונים נדרשים להדק את הקשר בין גיבוי והגנת סייבר"

כך אמר מאורו פלמיג'יאני, סגן נשיא אזורי, האחראי על דרום ומערב אירופה וישראל, בקומוולט, שהיה דובר המפתח בכנס החברה המקומי, אשר התקיים אמש (ג') בפתח תקווה, בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים

מאורו פלמיג'יאני, סגן נשיא אזורי, האחראי על דרום ומערב אירופה וישראל, בקומוולט.

"אתגרי המנמ"רים הולכים וגדלים, הן בשל המצב הכלכלי הגלובלי, המתאפיין בחוסר ודאות, והן בשל המירוץ הטכנולוגי – שלא עוצר לרגע. אחד האתגרים החשובים מכל, הוא הצורך להגן על הנתונים הארגוניים – הם הנכס הדיגיטלי החשוב ביותר בכל ארגון וארגון, בכל גודל ומכל מגזר פעילות. אתגר זה מועצם כי בעולם מרובה עננים והיברידי – המצב שבו נמצאים 89% מארגוני העולם – הנתונים היום מבוזרים יותר מאי פעם: בדטה סנטר המקומי, באירוח, בענן הפרטי או העננים הציבוריים. עוד עליהם לפשט את הארכיטקטורה שלהם, להיות גמישים ונכונים להשתנות במהירות. על מנת לטפל בדאטה טוב יותר, כי כיום כל ארגון מונע על ידי המידע שלו, הם חייבים לחבר ולהעמיק את הקשר בין שני שדות פעילות ה-IT: עולמות הגיבוי ואבטחת המידע והגנת הסייבר. הגדרת הגיבוי הנכון היא שתקבע את עתיד הארגון. רק כך הם יוכלו לטפל, לנהל ולהגן על הנתונים", כך אמר מאורו פלמיג'יאני, סגן נשיא אזורי, קומוולט (Commvault).

פלמיג'יאני, האחראי לאזור דרום ומערב אירופה וישראל, היה דובר המפתח בכנס שערך הסניף המקומי של קומוולט. הכנס התקיים אמש (ג') באולם סנטרל בפתח תקווה, בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדבריו, "המענה לכלל האתגרים הללו הוא בהגנה על המידע, בלא קשר למקום הימצאו. רק בדרך זו ניתן לתת מענה לאיומי הסייבר ההולכים וגדלים – עם השקעה ביכולות הגנה ובהמשכיות עסקית".

"יש לנו", אמר פלמיג'יאני, "פתרונות הגנת נתונים, גיבוי ושחזור עתירי ביצועים, הפועלים בכל סביבה, און פרם, או בענן. אנו מפעילים מנגנונים אינהרנטיים להגנה מפני כופרות במגוון שיטות. על מנת לאפשר לארגונים לנהל עומסי עבודה שונים בענן, השקנו לפני כארבע שנים את פלטפורמת מטאליק (Metallic), פתרון 'גיבוי כשירות' (Backup as a service) מלא עבור מגוון של יישומים ושירותים. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לקבל גיבוי וניהול מלא של המידע המגובה, שנמצא בכל מקום".

מימין לשמאל: רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל, ומאורו פלמיג'יאני, סגן נשיא אזורי, האחראי על דרום ומערב אירופה וישראל, בקומוולט.

בכנס שערך הסניף המקומי. מימין לשמאל: רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל, ומאורו פלמיג'יאני, סגן נשיא אזורי, האחראי על דרום ומערב אירופה וישראל, בקומוולט. צילום: דוד סקורי

"אנו עונים למצב בו שחזור נתונים הוא חשוב, אבל לבדו – אינו מספיק" 

"כחלק ממימוש התפישה המאגדת את עולמות הגיבוי והגנת הסייבר", אמר, "השקנו באחרונה את  ThreatWise – מערכת התרעה המציגה, באופן יזום, איומים לא ידועים, איומי 'יום אפס', ומספקת יכולת הגנה מפני כופרות. מחקרים מעלים כי רק 12% ממנהלי ה-IT אמרו שיש להם את הכלים המתאימים לאבטח נתונים באופן זהה, בקרקע ובענן. לצוותי IT רבים אין כלים מתאימים כדי לזהות מתקפות כופרה ולנטרל מתקפות סייבר חמקניות – בטרם הן מסבות נזק. כך, אנו עונים למצב בו שחזור נתונים הוא חשוב, אבל לבדו – אינו מספיק. כמה שעות ששחקן איום מהרעים 'מבלה' בתוך ה-IT הארגוני – עלולות להסב יותר מדי נזק".

"נדרש ליירט את האיום לפני שהוא משפיע לרעה על העסק", ציין. "לכן, חברנו בין השאר, למרכז חקר האיומים של מיקרוסופט (Microsoft), ופיתחנו ממשק תוכנה לניהול זהויות ובקרת גישה של סייברארק (CyberArk) הישראלית במוצר שלנו. זאת, על מנת להדק את הקשר בין עולמות הגיבוי והגנת הסייבר".

"הסניף הישראלי מאתגר אותנו", סיכם פלמיג'יאני. "הלקוחות הישראליים מתקדמים טכנולוגית, מאיצים את מסע השינוי הדיגיטלי, וגם תובעניים. היקף הלקוחות שלנו פה גדל, יש לנו מו"פ בישראל, על בסיס הרכישה שלנו את TrapX הישראלית, שעוסקת בתחום הטעיית הסייבר. אנו ממשיכים להשקיע בסניף פה ולהגדיל את הצוות המקומי".

רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל, פתח את האירוע ואמר כי "אנחנו מאפשרים למנמ"רים לקבל דיווח פרואקטיבי כדי להיערך מראש לכל תרחיש ואירוע. מידע מקדים על תקיפה מסייע להתמודדות מול האיומים ומניב חיסכון במשאבים. כך אנחנו מסייעים לארגונים לצלוח בצורה קלה יותר את המצב המאתגר. חווינו שנה פעילות טובה בישראל, ולמאות הלקוחות פה נוספו לקוחות חדשים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריק

    האוקראינים באמצע מלחמה ממשיכים להוציא התקפות סייבר על מנת לגנוב כסף מאנשים תמימים... אולי פוטין בכל זאת צודק

אירועים קרובים