דל משקיעה מיליונים במאבק בקורונה

החברה נרתמה למאמץ כבר מתחילת התפשטות הקורונה - החל משדרוג תשתיות IT בסין ועד לשלושה מיליון דולר שהיא הקצתה למימון ארגוני רפואה ומחקר שנאבקים בנגיף

מקום 31 בעשירי תבל. מייקל דל, מייסד ומנכ"ל דל. צילום: יח"צ

דל טכנולוגיות מסייעת למאבק העולמי במיגור מגפת הקורונה ומשקיעה בכך מיליוני דולרים – כך עולה מפוסט שמייסד ומנכ"ל החברה, מייקל דל, פרסם באחרונה בבלוג שלו, ומהודעה שהיא הוציאה. ענקית ה-IT פועלת בכמה חזיתות: משדרוג תשתיות מערכות מידע בבתי חולים בסין ועד לשלושה מיליון דולר שהיא הקצתה למימון ארגוני רפואה ומחקר שנאבקים בנגיף.

"עלינו להגן האחד על השני, ובמיוחד על האוכלוסייה הפגיעה ביותר שלנו – קשישים ובעלי תנאים בסיסיים בלבד", כתב דל.

הוא סיפר בפוסט על ההיערכות של החברה להתמודדות עם המשבר: "אנחנו מנהלים את התגובה להשפעה על הפעילות העסקית ועל שרשרת האספקה שלנו, כך שנוכל לטפל בלקוחות. אנחנו מאפשרים לעובדים לעבוד מרחוק, מבטיחים המשכיות עסקית, מפעילים טכנולוגיה למניעה ולבקרה של מחלות זיהומיות, ומעניקים ייעוץ אנושי, תמיכה וידידות. אנחנו כאן כדי לעזור".

בנוסף, דל מעודדת את עובדיה להצטרף למאמץ: החברה הקימה אתר תרומות, שבאמצעותו העובדים יכולים לתרום למרכזים לבקרת ומניעת מחלות. החברה תתרום דולר על כל דולר שנתרם על ידי העובדים.

כן נמסר מהחברה כי "אנחנו עובדים עם לקוחות בתחום מניעה ובקרה של מחלות זיהומיות. לדוגמה, אשכולות המחשוב שלנו תורמים להבנת התפרצויות של מחלות, כולל כיצד נגיף הקורונה מתפשט, ואיך לעקוב אחר אותן מחלות בצורה טובה יותר. כך, אוניברסיטת טקסס, ומוסדות אחרים בהונג קונג, סין וצרפת, כבר נעזרים במערכת Wrangler של מרכז המחשוב הטקסני שלנו על מנת לנתח נתוני נסיעות משירותים מבוססי מיקום, במטרה לפתח מודל להתפשטות הנגיף".

הסיוע של דל – עוד מתחילת המשבר

בשיא התפרצות הקורונה במחוז חוביי שבסין, דל העניקה תרומה ראשונית של שני מיליון יואן (284 אלף דולר) למימון ציוד נחוץ במיוחד, כגון מסכות, ביגוד מגן ומגני עיניים, לבתי חולים מקומיים. זאת, תחת הנחיות המשרד לענייני אזרחים ובסיוע הקרן לפיתוח נוער בסין והקרן לפיתוח נוער בחוביי.

עוד העבירה החברה תשתיות IT בהיקף של שישה מיליון יואן (853 אלף דולר) למרכז חוביי לבקרת מחלות ומניעתן. זאת, לטובת שדרוג התשתיות, שיאפשר לו להגיב להתפשטות הנגיף בצורה יעילה יותר ולמטב את שירותי הבריאות מרחוק, בעזרת ענן היברידי מבוסס פלטפרומה כשירות (PaaS).

דל הקצתה שלושה מיליון דולר, באמצעות הקמת קרנות ותרומות טכנולוגיות, על מנת לספק מענה לצורכי הקהילות השונות ברחבי העולם המשמשות כ-"קו החזית" בטיפול ובהכלת נגיף הקורונה. "ככל שהמצב יתפתח, נמשיך להעריך את ההזדמנויות השונות ולמנף את היכולות הטכנולוגיות שלנו, והטכנולוגיות עצמן, כדי לספק תמיכה במקומות הנחוצים ביותר", נמסר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים