מלם תים תשווק ותפיץ את פתרונות ניו רליק בישראל

לניו רליק - בעלת פלטפורמת תצפית אפליקטיבית-תשתיתית מבוססת ענן - לקוחות רבים ברחבי העולם ובישראל ● באמצעות שיתוף הפעולה תסייע מלם תים ללקוחותיה להטמיע את הפלטפורמה בארגונים השונים

זאב גל-צור, מנהל תים תוכנה מקבוצת מלם תים. צילום: יח"צ

תים תוכנה מקבוצת מלם תים חתמה לאחרונה על הסכם שותפות עם חברת ניו רליק, בעלת פלטפורמת תצפית אפליקטיבית-תשתיתית מבוססת ענן גדולה ומקיפה. במסגרת ההסכם, תשווק ותטמיע מלם תים את פתרונות החברה בישראל.

החברה מציעה פלטפורמת תצפית בזמן אמת לאפליקציה, לתשתיות ולחוויית משתמשי הקצה. בפלטפורמה משולבות יכולות AI מתקדמות ותובנות מוכנות ברמת הניטור התשתיתי והאפליקטיבי. בכך מתאפשר לארגונים לנטר בקלות וביעילות, הן את האפליקציות והן את תשתיות הארגון שלהם, בסביבות הטרוגניות מורכבות, ולסייע בהעצמת חווית המשתמש בפרויקטים כדוגמת טרנספורמציה דיגיטלית, מעבר לענן ויישום תהליכי DevOps ופיתוח.

לניו רליק לקוחות רבים בקרב חברות מובילות ברחבי העולם ובישראל. באמצעות שיתוף הפעולה, תסייע מלם תים ללקוחותיה להטמיע את הפלטפורמה בארגונים השונים. לניו רליק מרכז פיתוח בתל אביב, אשר יהווה נדבך נוסף בתמיכה בלקוחות החברה בארץ.

ניו רליק

ניו רליק

"ניו רליק גאה להיות שותפה של מלם תים, קבוצת ה-IT המובילה בישראל ולסייע ללקוחותיה בהאצת תהליך החדשנות בארגונם. שותפות זו מדגישה את המחויבות של ניו רליק לאפשר לארגונים לבצע מדידות של הפרמטרים החשובים ביותר, במטרה לנוע מהר יותר, לקבל החלטות מושכלות יותר ולייצר את חוויית המשתמש הטובה ביותר", כך אומר וויש פארסד, מנהל ערוצים ושותפים בכיר ב-ניו רליק EMEA.

זאב גל-צור, מנהל תים תוכנה מקבוצת מלם תים: "אנו שמחים לשלב חברה מובילה בסל הפתרונות המוצעים על ידינו. הפלטפורמה של ניו רליק, בסיוע של מלם תים, תתרום להצלחת לקוחותינו – ארגונים מכל מגזר, גודל ובשלות, על ידי ייעול ופישוט אופן ניהול האפליקציות, תוך הבטחת ביצועים וחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. בעידן הטרנספורמציה הדיגיטלית, חווית המשתמש מהווה נדבך מרכזי בקשר עם הלקוח, אנו גאים להיות חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית הדיגיטל הארגונית ולסייע ללקוחותינו להשיג תובנות דיגיטליות איכותיות וחשובות בזמן אמת".

דרור רייפר, דירקטור מכירות, תים תוכנה הוסיף: "באמצעות הפלטפורמה של ניו רליק אנו מאפשרים ללקוחותינו לצמצם מורכבות וזמן, לספק קונטקסט רוחבי מלא, הנחוץ בכדי לראות ולהציף ויזואלית בעיות אפליקטיביות-תשתיתיות. זאת במקביל לניתוח אנומאליות בחוויה של משתמשי הקצה, ללא תלות בגבולות ארגוניים מלאכותיים, במטרה לאתר את שורש הבעיות במהירות ולהביא לפתרונן”.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים