מתקשים להיפרד מהגרסה הקלאסית של סקייפ? קבלו בשורה טובה

לאור בקשת הקהל, החליטה מיקרוסופט לדחות את סיום התמיכה והפעילות של גרסה 7.0 המוכרת של פלטפורמת השיחות המיידיות למרות שהייתה אמורה כבר לפנות את דרכה לטובת גרסה חדשה

סקייפ - אולי מסייע בתרגום אך מקליט את השיחות. צילום: BigStock

מיקרוסופט (Microsoft) החליטה לדחות את סיום התמיכה והפעילות של הגרסה הקלאסית של סקייפ (Skype). גרסה זו, המכונה גרסה 7.0, הייתה צריכה לפנות את דרכה ב-1 בספטמבר באופן מוחלט לגרסה החדשה של פלטפורמת השיחות המיידיות הוותיקה. למעשה, החברה כבר הפסיקה לספק לה תמיכה החל ב-16 ביולי.

עם זאת, לאור ריבוי תגובות שליליות של משתמשי הגרסה, החליטו במיקרוסופט כאמור לדחות את הקץ באופן רשמי "למשך זמן מה", תוך שהחברה מוסרת בבלוג הרשמי של הפלטפורמה: "תודה עבור כל התגובות שלכם – אנחנו מקשיבים".

המשתמשים מחפשים אלטרנטיבה

אחת התלונות העיקריות כנגד סקייפ בגרסה החדשה שלה, גרסה 8.0, הייתה שהיא השאירה מאחור כמה וכמה תכונות מהגרסה הקלאסית שהמשתמשים לא רוצים לוותר עליהן כולל מניעת האפשרות לשנות את גודל חלון ההפעלה של האפליקציה, מחיקת חלק מהסטטוסים האוטומטיים ועוד. בחלק לא קטן ממאות התגובות אף נאמר כי המשתמשים כבר מחפשים אלטרנטיבה לסקייפ שתשמש אותם החל בהשקה הרשמית של הגרסה החדשה.

הגרסה החדשה והמעודכנת של סקייפ, גרסה 8.0 כאמור, מציעה תכונות חדשות כמו שיחות וידאו קבוצתיות בחינם באיכות HD שיכולות לכלול עד 24 משתתפים בו זמנית; הוספת תגובות תוך כדי שיחה; מיתוג כדי לשלוח הודעה מסוימת למשתתף מסוים בשיחה קבוצתית; גלריה לשילוב גרפיקה ואנימציות בשיחות טקסטואליות וכן אפשרות שיתוף תכנים. מעבר לכך היא אמורה להיות מהירה ואמינה יותר לשימוש. עם זאת, החידושים באו גם על חשבון וויתור על תכונות ישנות כאמור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים