DnA IT הטמיעה נוטניקס בטמפו עבור תשתיות הסאפ שלה

הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי של מוערך על ידי גורמים בשוק במאות אלפי שקלים

טמפו

DnA IT הטמיעה בטמפו תעשיות פלטפורמה של נוטניקס (Nutanix) עבור תשתיות SAP HANA שלה. הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

פלטפורמת Active/Active של נוטניקס הוטמעה לטובת סביבת תשתיות SAP HANA ויתר השירותים הארגוניים של טמפו, הפועלים בסביבה וירטואלית.

התאוששות אוטומטית במקרה של כשל

הפרויקט כלל 2 אשכולות. האחד מוקם במתחם מערכות המידע של טמפו והשני במרכז הלוגיסטי של החברה. שני האשכולות פועלים במתכונת של Active/Active ומבטיחות התאוששות אוטומטית במקרה של כשל באחד מחדרי המחשב הללו.

בנוסף, הטכנולוגיה מספקת יכולת סנכרון של המידע עד לרמה של העתק מוחלט בלא צורך במוצר צד ג' ובמעורבות השרתים ובכך מספקת נקודת אחזור אפסית (RPO=0).

הפלטפורמה כוללת יכולות אלה באופן מובנה ובלא הפרעה ומעורבות ידנית. מימוש התשתית כלל את כל יישומי SAP HANA (מלבד בסיסי הנתונים) וכן כל שאר התשתית הווירטואלית הגנרית של החברה.
הפרויקט בוצע בשילוב עם לנובו (Lenovo). תשתית השרתים בפתרון היא מסדרת HX Series של לנובו, אשר לה יש שיתוף פעולה גלובלי, של OEM, עם נוטניקס.

אהוד הומינר, מנהל התשתיות של טמפו תעשיות אמר כי "לאחר שנים של עבודה עם מערכות מסורתיות, ובמסגרת מעבר החברה לתשתית SAP HANA ראינו לנכון לשדרג גם את התשתית הווירטואלית עצמה".
הוא ציין כי "היה לנו חשוב להשיג תשתית שבה אין פערי מידע בין האתרים, לצד שמירת העתקי מידע ברמת האחסון (SnapShots) – בלא הפרעה לתשתית. השרידות והיציבות של המערכות בטמפו הוא מימד קריטי".

DnA IT היא נציגה רשמית של נוטניקס משנת 2013 והיא המטמיעה הגדולה ביותר בישראל של פתרונות החברה בארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים