אפל: מסכי OLED יככבו במכשירי ה-iPhone הבאים

כבר בסתיו צפויים שני דגמי iPhone עם מסך OLED וכן מכשיר זול עם מסך LCD ● אבל הכוונה היא שהחל מהשנה הבאה מכשירי ה-iPhone החדשים יהיו כולם בעלי מסך OLED, כך לטענת אתר ETNews הקוריאני

חברת אפל (Apple) החלה לתכנן את קו מכשירי ה-iPhone לשנת 2019 והחליטה להשתמש במסכי OLED בכל שלושת המכשירים שתשיק, כך דווח באתר ETNews הקוריאני.

לצד שמועות וניחושים קודמים, השנה צפויה אפל להשיק בסתיו שני דגמים עם מסך OLED ומכשיר זול יותר עם מסך LCD, אך בשנה הבאה היא תציג שלושה מכשירי iPhone חדשים, שיהיו בעלי מסך OLED, כשהעקרון הוא שכל מכשיר חדש בקו יהיה בעל מסך OLED.

הדיווח מצטט מקור המקורב לתעשייה שאמר כי "אפל החליטה להשתמש במסכי OLED בכל מכשירי ה-iPhone החדשים בשנת 2019. אם בכל זאת, יהיו יותר משלושה דגמים חדשים, ייתכן שאחד מהם יהיה עם מסך LCD", לדברי המקור.

הדיווח באתר הקוריאני צופה תקופה קשה ליצרניות מסכי ה-LCD, שמיד לאחר הפרסום צנחו שערי מניותיהן.

מי שתספק לאפל את מסכי ה-OLED היא בינתיים יריבתה סמסונג (Samsung), שהפאנלים שלה מצויים גם במכשירי iPhone X – כרגע המכשיר הראשון והיחיד של אפל בעל מסך OLED.

סביר להניח ששיתוף הפעולה בנושא זה יתרחב ויעמיק בשנת 2019, מציין הדיווח, ומוסיף, כי סמסונג עשויה להידרש למתקני ייצור נוספים בכדי להתאים את עצמה למדיניות המסכים החדשה של אפל. לפי הדיווח, יצרניות קוריאניות של מסכי OLED כבר מתכוננות לרמות הדרישה הגבוהות ומתגברות את קצב הייצור שלהן.

עוד מציין הדיווח, כי אפל שוקלת להרחיב את מעגל האספקה שלה וייתכן שתוסיף אליו גם את חברת LG, שכרגע היא הספקית היחידה של אפל למסכי OLED של ה-Apple Watch.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים