קבוצת סינגולריטים מצרפת שלושה שותפים; אבישי זיו מונה למנכ"ל

זיו ינהל את הקבוצה בנוסף לתפקידו כמנהל אליימנט, זרוע הבלוקצ'יין שלה ● יחד אתו מונו לתפקידיהם ולשותפים גיא אלחנני, סמנכ"ל הכספים, ואריאל נס, מנהל תחום השקעות הקריפטו

אבישי זיו, שותף ומנכ"ל סינגולריטים. צילום: יח"צ

סינגולריטים הודיעה היום (ב') על הצטרפותם של שלושה שותפים חדשים ועל סבב מינויים: אבישי זיו מונה לשותף ומנכ"ל הקבוצה, גיא אלחנני – לשותף וסמנכ"ל הכספים, ואריאל נס – לשותף ומנהל תחום השקעות הקריפטו.

במקביל לתפקיד המנכ"ל ימשיך זיו לנהל את אליימנט, זרועה הבלוקצ'יין של הקבוצה. בעברו שימש זיו כמנהל בכיר במחלקת ביקורת ההיי-טק של ארנסט אנד יאנג (EY) ישראל. הוא בעל יותר משמונה שנות ניסיון במתן שירותים ללקוחות גדולים, לעשרות סטארט-אפים ולחברות היי-טק ציבוריות. במסגרת תפקידיו סייע זיו להנהלות בנוגע לצמיחה וניהול של חברות, ועזר ליזמים ולסטארט-אפים לבנות אסטרטגיות, לגייס כספים ולהגדיל את עסקיהם. הוא בוגר לימודי ראיית חשבון במכללה למנהל.

גיא אלחנני, שותף וסמנכ"ל הכספים של סינגולריטים. צילום: יח"צ

גיא אלחנני, שותף וסמנכ"ל הכספים של סינגולריטים. צילום: יח"צ

אלחנני ימשיך לשמש כסמנכ"ל הכספים של סירין לאבס – חברה שפועלת בתחום הטלפונים המאובטחים ומהווה חלק מקבוצת סינגולריטים. הוא הוביל באחרונה את גיוס ה-ICO שביצעה סירין לאבס, בסך של 157.8 מיליון דולר. לאלחנני יותר מ-18 שנות ניסון כבכיר בתחום הכספים, במגוון של חברות – פרטיות וציבוריות, ישראליות וזרות – בתעשיות שונות. הוא רואה חשבון ששימש כמבקר בכיר בקסלמן וקסלמן, בוגר כלכלה ומנהל עסקים ומוסמך במנהל עסקים עם התמחות במימון – שניהם מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

נס יוביל את השקעות הקריפטו של הקבוצה ואת הפיתוח העסקי הבינלאומי שלה. נס הוא יזם, מנהל ומשקיע בתחומי הטכנולוגיה. הוא בעל ידע וניסיון רב שנים בפיתוח עסקי-אסטרטגי, במשא ומתן ובסגירת עסקות, והינו בוגר לימודי משפטים מאוניברסיטת בר אילן ומוסמך במנהל עסקים מהטכניון.

אריאל נס, שותף ומנהל תחום השקעות הקריפטו בקבוצת סינגולריטים. צילום: יח"צ

אריאל נס, שותף ומנהל תחום השקעות הקריפטו בקבוצת סינגולריטים. צילום: יח"צ

משה חוגג, מייסד ויו"ר סינגולריטים, אמר כי ”עם התרחבות פעילותנו העסקית אנחנו מודיעים על מינויים חדשים בשדרה הניהולית של הקבוצה. אין לי ספק שאבישי זיו, אריאל נס וגיא אלחנני יעצימו את הקבוצה עם ניסיונם וכישרונותיהם, ויובילו אותה להישגים משמעותיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים