גאדג'טים שישדרגו את יכולות הגינון שלכם

שני גאדג'טים מקוריים של פלאוור קייר מציעים חוויית גינון אחרת: מוניטור חכם לצמחים ועציץ חכם במיוחד

הלוואי שהגינה של כל אחד מאתנו הייתה נראית ככה. צילום אילוסטרציה: סינתיה קידוול, BigStock

האם לצמחים יש רגשות? ספק – אבל תחום חדש לגמרי שהגיע באחרונה לישראל, ונקרא מוצרים חכמים לצמחים, יכול לגלות לכם המון על הצמחים שלכם, ולסייע להעניק להם בדיוק את מה שהם זקוקים לו. הכל נעשה באמצעות חיבור אינטרנט לעולם הצומח

פלאוור קייר (Flower Care) היא חברה ישראלית שעוסקת בייבוא ובשיווק של גאדג'טים מקוריים ביותר – פתרונות חדשניים, חכמים וידידותיים, שיעזרו לכל מי שרוצה לספק לצמחים תנאי גידול טובים, ולפיכך אפשרות ליהנות מבית פורח וירוק כל השנה.

החברה מציעה לעת עתה שני מוצרים שונים בתחום המסקרן:

Smart Monitor – מוניטור חכם לצמחים. מדובר במעין חיישן בצורת מקל לבן ועדין למראה, שנדרש לנעוץ באדמת העציץ או באדמת הגינה ושמבצע ניטור בזמן אמת לעוצמת אור השמש, לטמפרטורת הסביבה, לרמת הלחות ולרמת הדישון. הכל נעשה תוך התחשבות בתכונותיו של הצמח שלכם.

המוניטור מעדכן אתכם, באמצעות אפליקציה תואמת, כיצד לספק לצמח שלכם תנאי גידול אופטימליים. הוא פועל על סוללה רגילה (2032CR) וזו מאפשרת לו לעבוד במשך שנה תמימה, כשתא הסוללה עמיד למים, כך שאין חשש להשקות מסביבו. אם תצייתו להנחיותיו, גם אם אתם משתייכים לקבוצת האנשים שהצמחייה שמופקדת בידיהם לרוב נובלת – בחברה מבטיחים שהלבלוב בוא יבוא.

המחיר המומלץ לצרכן הוא 119 שקלים.

העציץ הכי חכם בבית

המוצר השני הוא RoPot. באמצעות חיישנים מובנים, העציץ מבצע ניטור בזמן אמת של רמות הלחות והדישון – תוך התחשבות בתכונותיו של הצמח. כל חריגה במדדים אלה תבוא לידי ביטוי בחיווי צבעוני על פני העציץ, שיאותת לכם שהצמח זקוק לתשומת לבכם ולטיפולכם המסור.

העציץ המעוצב נרכש כשהוא ריק ועליכם לשתול בו את הצמח שבחרתם, לחבר אותו דרך בלוטות' (Bluetooth) לאפליקציה הייעודית, לבחור ולהגדיר את סוג הצמח ששתלתם, ולהתחיל לבצע את ההמלצות הרלוונטיות ספציפית לצמח שלכם.

לעציץ יציאת Micro USB וניתן להשתמש בסוללות גיבוי (Power Bank) בכדי להטעין אותו ברחבי הבית מבלי להזיזו. אין צורך להטעין בתדירות גבוהה – כל הטענה מלאה תאפשר לעציץ לעשות את עבודתו במשך 30 ימים.

המחיר המומלץ לצרכן הוא 179 שקלים.

קצת על האפליקציה הנלווית

המוצרים פועלים, כאמור, באמצעות אפליקציית Flower Care הידידותית למשתמש, שמכילה מאגר מידע שהוקם על ידי גופי מחקר ואקדמיה מהמובילים בעולם החקלאות, מציינים בחברה.

במסגרת הדטה שהאפליקציה מנגישה לכם נמצא מאגר שמכיל יותר מ-5,000 סוגים שונים של צמחים ופרחים. תמצאו בו מידע כללי אודות כל צמח וצמח, תכירו את שיטת השתילה המתאימה לו ותלמדו כיצד לטפל באופן חכם ומושכל בצמחים שלכם.

כל הנתונים הנאספים מהצמח מאוחסנים בענן בזמן אמת ומתועדים ביומן האפליקציה, כדי שתוכלו לעקוב אחר מצבו באופן יומי, שבועי או חודשי.

פלאוור קייר היא המחזיקה הבלעדית לתרגום בעברית שנעשה באפליקציה בגרסאות ה-iOS והאנדרואיד (Android), ובימים אלה עמלים בחברה בכדי לשפר את ממשק המשתמש, לחדד את התרגום העברי ולעדכן את האפליקציה בפונקציות חדשות ומעניינות.

המוצרים, הלא מוכרים כל כך לציבור הישראלי, יכולים להיות מתנה מקורית לכם או לאנשים קרובים ולספק להם חוויית גידול צמחים שונה לגמרי ממה שהיה עד היום, שעיקרה הוא הצלחה לייצר סביבם צמחייה יפה ועשירה.

יצוין כי המוצרים נמכרים דרך אתר החברה ובקרוב ייכנסו לרשת קמעונית גדולה, שתמכור אותם בחנויות ברחבי הארץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים