מנורה מבטחים ויבמ יסייעו לפיתוח סטארט-אפים בתחום הביטוח

חברת הביטוח מצטרפת לאקסלרטור Alpha Zone של יבמ, ותציע לסטארט-אפים שיתקבלו לתכנית ייעוץ מקצועי וגישה ל-Big Data שלה

אקסלרטור בתחום האינשורטק. אילוסטרציה: BigStock

מנורה מבטחים תהפוך לשותפה באקסלרטור IBM Alpha Zone של הענק הכחול, ויחד יבחרו החברות סטארט-אפים ישראליים בשלבים מתקדמים בתחום האינשורטק, שישתתפו במסלול מיוחד. המטרה היא לשלב חלק מהחברות הללו בעסקי הליבה של חברת הביטוח.

במסגרת התכנית, שתימשך כ-20 שבועות, יתארחו נציגי הסטארט-אפים הנבחרים לאורך כל תקופת ההכשרה במטה יבמ (IBM) בקריית אריה שבפתח תקווה, ויקבלו ליווי טכנולוגי ועסקי-אישי ממומחי החברה בארץ ובעולם, גישה לפתרונות הענן של הענק הכחול, מבוססי בינה מלאכותית, וסיוע בהגשת תכניות לרשות החדשנות. כמו כן, הם יקבלו שירותי ייעוץ בתחום הביטוח מהמומחים והמנהלים של מנורה מבטחים, וכן גישה ל-Big Data של החברה לצורך פיתוח מוצריהן. כל זאת, ללא תשלום, הקצאת מניות או מתן שותפות בחברות הצומחות.

בנוסף, יבמ ומנורה מבטחים יציגו את החברות המשתתפות באקסלרטור בפני משקיעי הון-סיכון, ויחברו בינן לבין מנטורים ואנשי תעשייה מהארץ ומהעולם.

דו"ח חדש של יבמ מצביע על הנכונות של חברות בעולם הביטוח לאמץ חדשנות ולהשקיע בה. הנתונים מראים ש-81% מחברות הביטוח שמציגות ביצועים גבוהים מהממוצע בתחומן כבר השקיעו בחברות אינשורטק או עובדות בשיתוף פעולה עם חברות כאלה.

שותפים נוספים וחברות בוגרות האקסלרטור

מנורה מבטחים מצטרפת לשותפים נוספים לאקסלרטור, כגון אלרון, זרוע ההשקעות הטכנולוגיות של קבוצת IDB, ארנסט אנד יאנג (EY) ובנק הפועלים (באמצעות פועלים היי-טק). רשות החדשנות שותפה אף היא לאקסלרטור ומסייעת בפעילותו, כשחלק מהסטארט-אפים שפועלים בו מגישים במקביל בקשות לתכניות תמיכה של הרשות.

בקרוב ייפתח המחזור השביעי של IBM Alpha Zone. בין החברות שהשתתפו בו עד כה ניתן למנות את Nutrino, שפיתחה אפליקציה שמשלבת את ווטסון (Watson), פלטפורמת הבינה המלאכותית של יבמ, בכדי לספק לנשים בהיריון ייעוץ תזונתי אישי, על בסיס מדעי ובזמן אמת; IQP, שפיתחה פלטפורמה שמאפשרת ליצור אפליקציות אינטרנט של הדברים ללא צורך בתכנות; אופטיבוס, שהמערכת שלה מנתחת נתונים ומשתנים שונים בעולם התחבורה הציבורית בזמן אמת; ו-MedAware, שהאלגוריתם שלה מאתר ומונע שגיאות מסוכנות במתן מרשמים רפואיים.

משה מורגנשטרן, משנה למנכ"ל מנורה מבטחים ביטוח ומנהל אגף מערכות ומידע וטכנולוגיה בחברה, אמר כי היא "שמה לה ליעד לבלוט בתחומי החדשנות והטכנולוגיה בענף הביטוח. השותפות שלנו באקסלרטור של יבמ תקדם אותנו להשגת יעד זה".

גיל מי-טל, מנהל קבוצת הסטארט-אפים והמפתחים ביבמ ישראל, ציין כי "הפתרונות הטכנולוגיים והמומחים שלנו, לצד מומחי הביטוח של מנורה וה-Big Data שברשות החברה, יסייעו להאיץ פיתוח טכנולוגיות שישפרו את הצעות הערך ללקוח והחוויה הדיגיטלית שלו בעולם הביטוח".

להגשת מועמדות לאקסלרטור לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים