eBay מגייסת 100 עובדים למרכז הפיתוח שלה בנתניה

החברה מקימה שלוש חטיבות חדשות ומחפשת עבורן מהנדסי תמונה, וחוקרי מידע ועיבוד תמונה ● כדי לקדם את הליכי הגיוס הוציאה החברה סרטון בכיכובו של המנכ"ל שלה בישראל

מתי? בקרוב. יובל מטלון, מנכ"ל eBay ישראל. צילום: מתוך הסרטון

eBay הודיעה היום (ה') כי בכוונתה לגייס 100 עובדים חדשים למרכז הפיתוח שלה בנתניה. החברה מבקשת לגייס מהנדסי תוכנה, וכן חוקרי מידע ועיבוד תמונה.

בענקית הקניות ברשת אומרים שהגיוס עבור המרכז בישראל, שמעסיק כיום כ-300 עובדים, הוא המשך ישיר להצהרת המנכ"ל העולמי, שביקר בארץ ביוני האחרון, שלפיה "eBay תכפיל את מספר העובדים בישראל בשנים הקרובות".

עוד הודיעה החברה כי היא מעבה את פעילויות הפיתוח שלה בישראל, שממוקדות כיום בנתונים מובנים (Structured Data), בכך שהיא מוסיפה שלוש יחידות פיתוח, שיתמקדו ב- Programmatic selling – חיזוי וניבוי מלאי מוכרים ומחירי מוצרים באמצעות בינה מלאכותית; Computer Vision – זיהוי וניתוח תמונה לצרכי חיפוש מוצרים באופן ויזואלי; ופאשן טק – חטיבה שתעסוק בהגדרה ובבנייה של חווית הקנייה בתחום האופנה.

מ-eBay נמסר כי גיוס העובדים יצריך אותה להרחיב את המבנה שבו היא שוכנת, שחולש כיום על 7,200 מ"ר, וכי ההרחבה תחל באופן מידי.

כחלק מקמפיין הגיוס צילמה החברה סרטון בכיכובו של יובל מטלון, המנכ"ל שלה בישראל. מטלון אמר כי "בעוד חברות שרבות אחרות במשק נאלצות לפטר עובדים, אצלנו, ב-eBay, מגייסים". לדבריו, "הרחבת הפעילות הפיתוחית שלנו בארץ ובצידה גיוס כמות עובדים לא מבוטלת הם הבעת אמון מוחלטת בטאלנט הישראלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים