פייסבוק מציגה: תוסף Messenger חדש לעסקים

פלאג-אין חדש יאפשר לבעלי עסקים להכניס צ'אט עסקי של ענקית הרשתות החברתיות לשימוש באתריהם ● ה-Messenger העסקי יסתנכרן מול הצ'אט של דף העסק בפייסבוק, ישמור על היסטוריית השיחות וישמר את הקשר היציב עם הלקוחות

ה-Messenger של פייסבוק

פייסבוק (Facebook) חשפה פרטים על גרסה 2.2 של פלטפורמת Messenger שלה, שמגיעה עם תוסף צ'אט מבוקש מאוד, אשר יאפשר מענה ישיר ללקוחות. באמצעות ה-Messenger בגרסתו החדשה, Messenger 2.2, פייסבוק שואפת לסייע לעסקים ולמפתחים "להגיע ללקוחות שלהם בדרכים חדשות ומרתקות".

ה-Messenger העסקי החדש אמור להוות את הדרך המתקדמת ביותר בעבור עסקים לתקשר עם לקוחותיהם, על ידי כך שיאפשר להם לנהל שיחות עם לקוחות בין אתר האינטרנט שלהם לבין ה-Messenger בפייסבוק. כלומר, שיחה יכולה להתחיל באתר של העסק ולאחר מכן לעבור ללא עצירה אל ה-Messenger, ולהפך, וזאת מבלי לאבד בדרך את היסטוריית הצ'אט, או את הלקוח.

לפיכך, אותה שיחת צ'אט יכולה לעבור הלוך ושוב בין אתר האינטרנט ל-Messenger ובכך להקל על הלקוחות לשמור על קשר עם בתי העסק בכל דרך הנוחה בעבורם.

תוסף הצ'אט של בתי העסק והלקוחות שמכניסה פייסבוק מיועד לשולחן העבודה, לניידים, וגם לטאבלטים. הוא תומך גם ביכולות שקיימות כבר ב-Messenger הנוכחי, כמו למשל בתשלומים ובמדיה עשירה.

ה-Messenger 2.2 זמין לעת עתה רק בגרסת בטא סגורה. עסקים המעוניינים להשתמש בתוסף הצ'אט החדשני יכולים להצטרף לרשימת ההמתנה על ידי מילוי הטופס הזה, ויזכו להודעה כשהתוסף יגיע לתפוצה רחבה יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים