Team8 השיקה חברה שלישית – לייעוץ ותגובה למתקפות סייבר

סיגניה, שפועלת כבר שנתיים "מתחת לרדאר", הושקה באירוע בניו-יורק, והשיקה פתרונות שלדבריה כבר עמדו במספר רב של אירועי סייבר ● מייסד ומנכ"ל החברה הוא שחר לוי

שחר לוי, מייסד ומנכ"ל סיגניה. צילום: יח"צ

קבוצת הסייבר Team8, שבין מקימיה המפקד לשעבר של 8200, תא"ל (מיל') נדב צפריר, השיקה אתמול (ג') בניו-יורק חברה שלישית במספר, בשם סיגניה (Sygnia). החברה עוסקת בייעוץ ותגובה בתחום הסייבר, ומספקת פתרונות לבניית עמידות בפני מתקפות, וכן לבלימה ולהגנה מפני מתקפות מורכבות ברשתות ארגוניות.

מייסד ומנכ"ל סיגניה הוא שחר לוי, ששימש בשני העשורים האחרונים בתפקידי מחקר, אסטרטגיה וניהול בשירות המדינה ובמגזר הפרטי. מייסדים משותפים של החברה הם אריאל סמולר, אריק גומנובסקי ועמי קור, וצפריר משמש כיו"ר שלה. מועסקים בה מומחים בעלי רקע צבאי וטכנולוגי, בהם יוצאי יחידות עילית של צה"ל בתחומי המודיעין והטכנולוגיה, כולל 8200 ופיקוד הסייבר, וכישרונות בתחום הסייבר מהתעשייה האזרחית.

בסיגניה, שפעלה בשנתיים האחרונות "מתחת לרדאר", אומרים שפתרונותיה כבר הגיבו למספר רב של מתקפות סייבר מסיביות. כמו כן, היא מייעצת להנהלות, דירקטוריונים, מנמ"רים ומערכי אבטחת מידע בחברות רבות, לרבות מרשימת הפורצ'ן 100 (Fortune 100). סיגניה עובדת עם חברות במגוון תעשיות, בהן בתחומי הפיננסים, התקשורת, הלוגיסטיקה, הטכנולוגיה, המשפטים, הטלקום, הייצור והקמעונות.

הטכנולוגיה שפיתחה החברה יכולה לנתח כמויות רבות של מידע ולפעול במהירות בנקודות הקצה ברשת. כמו כן, היא מיישמת מתודולוגיות המבוססות בין היתר על יכולת לסימולציה מקיפה של תרחישי תקיפה על ארגונים, במטרה לאפשר להם להעריך את יכולותיהם ולבנות עמידות בפני מתקפות סייבר, תוך התאמת יכולותיהם הן למעטפת הסיכונים והן ליעדים העסקיים.

ההכרזה על סיגניה התקיימה על במת בורסת נאסדא"ק, כחלק מאירוע Rethink Cyber שערכה Team8 בניו-יורק, בו השתתפו, בין היתר, קית' אלכסנדר, לשעבר ראש ה-NSA, שון ג'ויס, לשעבר סגן ראש ה-FBI, ובכירים בסיטיבנק (CitiBank), נאסדא"ק, עיריית ניו-יורק, קומקאסט (Comcast) וקולגייט פלמוליב (Colgate Palmolive). עוד לקחו בו חלק מנהל החדשנות הראשי של יבמ (IBM) ובכירים בתחומי הסייבר באינטל (Intel) ובאקסנצ'ר (Accenture).

"איומי הסייבר גדלים כל העת – בנפח, במהירות ובתחכום", אמר לוי. "כשארגון מתמודד עם מתקפת סייבר כבדה, הוא זקוק לצדו ליכולות המתקדמות ביותר. במקרים רבים, משמעות ההתמודדות עם תקיפה היא לחימה בתוך רשת פעילה, שהחברה תלויה בה לקיומה. האמנות המערכתית, הניסיון והמהירות של צוותי התגובה שלנו יכולים להוות את ההבדל בין מכה קלה לארגון לנזק הרסני לביצועים העסקיים ולמוניטין, שנבנו במאמץ עצום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים