יצרניות התקשורת והשבבים מתחמשות לקראת ה-5G

אחת הסיבות להגברת קצב ההתרחשויות בתחום היא שעל אף שההערכה הקודמת היתה כי מכשירי דור חמישי יגיעו לשוק רק ב-2020, עושה רושם כי טלפונים כאלה כבר יהיו זמינים באופן מסיבי במהלך 2019

עידוד פיתוח יישומי 5G. אילוסטרציה: Sashkin/BigStock

ההתחמשות של יצרניות התקשורת והשבבים לקראת הדור הסלולרי החמישי הולכת ומתגברת.

מדיה-טק (MediaTek), יצרנית המערכות על שבב לטלפונים משוק הביניים, הודיעה שהיא תשיק עוד השנה אבטיפוס של מערכת על שבב שכבר תכלול מודם שמיועד לשימוש ברשתות 5G.

מדובר בהמשך לצעד שנקטה החברה מוקדם יותר השנה, וזה שיתוף פעולה עם נוקיה (Nokia) כדי לבנות מערכת תקשורת מובייל לשימוש עם רשתות הדור הבא. לחברה יש כבר הסכמים לפריסה ובדיקה של המערכת עם פרויקט קידום בדור החמישי בסין, וכן עם NTT DoCoMo, רשת הסלולר הגדולה ביפן.

ובכלל 2018 אמורה להיות שנה בה ניתן יהיה לראות בדיקות רבות של מערכות דור חמישי, מכל הקצוות של התמונה, הן ברמה הארגונית לבדיקה של מערכות רשת, והן ברמה הצרכנית בה יבדקו המודמים שאמורים להיות משולבים בטלפונים החכמים.

אחת הסיבות להגברת קצב ההתרחשויות בתחום היא שעל אף שההערכה הקודמת היתה כי מכשירי דור חמישי יגיעו לשוק רק ב-2020, עושה רושם כי טלפונים כאלה כבר יהיו זמינים באופן מסיבי במהלך 2019 – הערכה לה גם שותפה קוואלקום (Qualcomm), חברת השבבים הגדולה כיום בתחום הטלפונים החכמים הנוכחי, שגם לה יש כבר אבטיפוס שמיועד לבדיקות יכולת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים