גם שיאומי נכנעת לגוגל: הכריזה על Mi A1 עם אנדרואיד נקי

המכשיר יושק עם אנדרואיד 7.1.2 נוגט, אבל הוא אמור להיות מבין הראשונים שיזכה לקבל את העדכון לאנדרואיד 8 אוריאו, כמובן אחרי מכשירי ה-Pixel של גוגל עצמה

נחשפו אפליקציות אנדרואיד שאספו מידע רגישAAB בלבד לחנות של גוגל. צילום: יח"צ

במהלך החודש אמורה שיאומי (Xiaomi) להשיק את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה/ממשק משתמש עבור הטלפונים שלה. אבל קצת לפני יריית הזינוק הזו הכריזה החברה על טלפון ראשון מתוצרתה שיגיע עם מערכת נקייה לחלוטין של אנדרואיד, ללא כל אפליקציה או סממן אחר של MIUI, הממשק הוותיק של החברה שמלווה את טלפוניה מהיום הראשון, וחלק מתוכנית Android One של גוגל (Google).

הטלפון, בהתאם, נקרא Mi A1 והוא מציע תצורה יחסית גבוהה למכשירים אחרים בתוכנית הזו שמיועדת לעודד ייצור מכשירים לשווקים מתפתחים בעיקר.

המכשיר יושק עם אנדרואיד 7.1.2 נוגט, אבל הוא אמור להיות מבין הראשונים שיזכה לקבל את העדכון לאנדרואיד 8 אוריאו, כמובן אחרי מכשירי ה-Pixel של גוגל עצמה. בנוסף בחברה טוענים שהוא יהיה גם אחד הראשונים שיקבל עדכון לגרסה הבאה של מערכת ההפעלה שמכונה כמובן כרגע Android P.

אבל מעבר למערכת הנקייה זהה המכשיר למעשה ל-Mi 5X שהשיקה שיאומי לאחרונה. המסך גודלו 5.5 אינץ' והוא מציע רזולוציית FHD. המערכת על שבב היא Snapdragon 625 של קוואלקום (Qualcomm) והוא מגיע עם 4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ועם 64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון מובנה.

הסוללה היא בגודל של 3,080mAh והיא תומכת בטעינה מהירה באמצעות חיבור USB-C. מאחור יש צמד מצלמות עם חיישן 12 מגה-פיקסלים והן תומכות בזום אופטי בגודל 2x וכן בשינוי מיקוד בתמונה לאחר צילום. כן מצויד המכשיר בחיישן אינפרא אדום לשימוש כשלט רחוק.

המכשיר יושק ב-37 מדינות בעולם. גם לישראל הוא יגיע, כנראה כבר באוקטובר הקרוב. המחיר המשוער בחוץ לארץ עומד על כ-230 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים