השקעות וגיוסים עם רונה שגב גל

לידת זוג התאומות הראשון של שגב גל גרם לה לעזוב את תפקידה התובעני בהיי-טק ולעבור לקרן הון-סיכון ● אלא שבהמשך התברר לה שהעבודה בתחום זה תובענית לא פחות ● כך או כך, מכל הסיפור יצאה TLV Partners - אחת הקרנות הבולטות בישראל

03/07/2017 14:17
רונה שגב גל, ממקימי קרן TLV Partners. צילום: תומי הרפז

TLV Partners היא קרן הון-סיכון בולטת בישראל. מדובר בקרן של 115 מיליון דולר, שמשקיעה בסטארט-אפים בתחום ה-B2B (עסק לעסק) בסיבוב A.

רונה שגב גל היא אחת ממקימות הקרן. היא מביאה איתה ניסיון רב בתחום ההיי-טק בכלל ובעולם ההון-סיכון בפרט. שגב גל הקימה את החברה הראשונה שלה, קידום מדיה, בגיל 24. החברה, שפיתחה משחקי מחשב בתלת מימד, נרכשה 3.5 שנים לאחר הקמתה על ידי SEA.

יזמות דרך האוזניים. PodIT. צילום אילוסטרציה: BigStock

יזמות דרך האוזניים. PodIT. צילום אילוסטרציה: BigStock

סמוך לרכישת החברה ילדה שגב גל את זוג התאומות הראשון שלה ורצתה לעשות תפקיד שיאפשר לה לבלות איתן מספיק זמן. היא חשבה בהקשר זה על קרן הון-סיכון והצטרפה כשותפה ל-BRM של האחים ברקת. אחרי חודש הבינה שטעתה, כי היא עבדה בקרן הזו כ-15 שעות ביום בממוצע.

שגב גל המשיכה לקרן הון-סיכון אחרת – Evergreen – שם עבדה במשך חמש שנים. בהמשך היא הצטרפה כשותפה לאחת הקרנות הבולטות בישראל – פיטנגו, בה היא הכירה את איתן בק, שהיה גם הוא שותף. השניים עבדו הרבה ביחד ולכל אחד מהם בנפרד היה חלום שיום אחד יהיה לו קרן משלו. באחד הימים הם מצאו את עצמם מדברים על זה והחליטו להגשים את החלום הזה ביחד. לקרן שהקימו קוראים TLV Partners.

במהלך הקריירה שלה השקיעו הקרנות שבהן הייתה שגב גל מעורבת, בהובלתה, בחברות כמו Varonis ,Identify ו-Worklight. חלק מהחברות האלה אף הונפקו בבורסה.

מלבד שיחה על הקריירה האישית שלה, בראיון מדברת שגב גל על העצות הגרועות שמקבלים יזמים הרבה פעמים ונותנת עצות טובות במקומן.

להאזנה לראיון המלא באתר הפודקאסט יזמות או למות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים