Yi Technologies וגוגל מציעות מצלמה מפתיעה למציאות מדומה

מדובר ב-Yi-Halo, מכשיר שמשולבות בו לא פחות מ-17 מצלמות שיכולות לצלם וידיאו סטריאוסקופי ברזולוציה של 8K בקצב של 30 פריימים/לשנייה, או במהירות כפולה - אם מסתפקים ברזולוציה של 5.8K - וזו אפשרות ייחודית כרגע בשוק הזה

Yi-Halo. צילום: יח"צ Yi Technologies

Yi Technologies, יצרנית מצלמות פעולה שזוכה לגב כלכלי משיאומי (Xiaomi), נכנסה לאחרונה גם לעולם המציאות המדומה והצילום ב-360 מעלות, והמוצרים הראשונים שהיא מציעה לתחום מפתיעים במידת מה. החברה מציעה שתי מצלמות חדשות – מקצועית וצרכנית, כשהראשונה ביניהן היא פרי של שיתוף פעולה עם גוגל (Google).

מדובר ב-Yi-Halo, מכשיר שמשולבות בו לא פחות מ-17 מצלמות שיכולות לצלם וידאו סטריאוסקופי ברזולוציה של 8K בקצב של 30 פריימים/לשנייה, או שאפשר להגביר את המהירות ל-60 פריימים/לשנייה אם מסתפקים ברזולוציה של 5.8K – וזו אפשרות ייחודית כרגע בשוק הזה.

שיתוף הפעולה עם גוגל בא לידי ביטוי בשימוש ב-Jump, שהיא פלטפורמה ליצירת תכני מציאות מדומה באיכות גבוהה שקיימת בשוק כבר מ-2015.

תחרות של ממש ל-Go Pro

גוגל מצידה מספקת עזרה בתכנון המערכת, המצלמות וכן מספקת שטח בשרתים שלה לאחסון התמונות המצולמות והפיכתן לסרט, ובמקביל היא בעצם דואגת ליצירת תכנים עבור פלטפורמת ה-Daydream שלה. מחיר המערכת הוא 16,999 דולר.

המוצר הצרכני שמציעה Yi Technologies נקרא Yi 360 VR והוא מספק תחרות של ממש למוצר המקביל ליריבה הגדולה שלה, Go Pro. תמורת 399 דולר מקבלים מצלמה שיכולה לצלם ב-360 מעלות בקצב של 30 פריימים/לשנייה וברזולוציה של 5.7K, וזאת לעומת 5.2K שמציעה יריבתה, ובעצם יותר מכל מכשיר צילום ב-360 מעלות צרכני אחר שיש בשוק, כולל ה-Gear 360 של סמסונג (Samsung).

המצלמה משתמשת בשתי עדשות שמבוססות על חיישן IMX377 של סוני (Sony) בגודל של 12 מגה-פיקסל ועם זווית צילום ברוחב של 220 מעלות, ובשבב מיוחד שמבצע את חיבור התמונה במצלמה עצמה. היא יכולה גם לשדר חי באיכות של 2.5K בקצב של 30 פריימים/לשנייה באמצעות חיבור Wi-Fi.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים