עולם חדש מופלא: טינדר סודי לסלבס, דוגמניות ועשירים בלבד

אפליקציית ההיכרויות עושה ככל הנראה אבחנה בין "סלבס" ל"עמך", ומציעה גרסה חדשה שמיועדת לחברים מפורסמים או עשירים בלבד ● אם אלו ישתדכו ויולידו צאצאים, הם יגדלו דור חדש של "אנשים מצליחים במיוחד"

גרסה למקובלים בלבד. טינדר

אפליקציית ההיכרויות טינדר (Tinder), כך לטענת אתר TechCrunch, החליטה לספק שירות היכרויות אקסקלוסיבי לעשירים ומפורסמים בלבד.

הגרסה החדשה – המכונה Select – מיועדת באופן בלעדי לחברים שהם "משתמשי אליטה", זאת אומרת לאנשים שהם למשל מנכ"לים, דוגמנים ודוגמניות, ידוענים ומה שמוגדר בשירות כאנשים היפר-אטרקטיביים, לכאלו שמגיעים ממעמד חברתי נעלה, או לחברים שהם פשוט אמידים מאוד.

לפי מקור אנונימי, מדובר בעצם בשירות בעבור "סלבריטאים ואנשים מצליחים במיוחד".

דירוג מבוסס אלגוריתם למידת ההתאמה

טינדר מזמינה אנשים ל-Select, ומעניקה לחלק מהחברים יכולת "למנות" אחרים, משמע לצרף אנשים לשירות. בנוסף ייתכן שטינדר גם "ממנה" אנשים בהתבסס על מה שמכונה ציון ELO, שנקבע על ידי מערכת דירוג מבוססת אלגוריתם שהחברה משתמשת בה באופן פנימי בכדי לקבוע עד כמה רצוי האדם המסוים בשירות.

משתמשים שנבחרו על ידי טינדר מצוינים ב-S בצבע כחול כהה בחלקו העליון של היישום המקורי, במקום בסמל הלהבה המוכר, ואלו יכולים לעבור בין טינדר ל-Select.

לפי TechCrunch ל-Select יש גם עיצוב "יפה בהרבה" מאשר ליישום ה"רגיל" של טינדר.

מהודעות ב-Reddit עולה כי ה-Select של טינדר כבר פועל במשך מספר חודשים, אבל לעת עתה טינדר לא נענתה לבקשת PC Magazin למתן תגובה על התכונה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דבי צבי

    מחוסר דעה מרבה דעת וזאת דעתי עד לאיבוד הדעת

אירועים קרובים