אקטיביו הטמיעה מערכת BI בקבוצת לובינסקי במאות אלפי שקלים

הפתרון שהוטמע מספק מעטפת אנליטית למערכת ה-ERP בקבוצה, והוא משרת כ-100 משתמשים בהנהלת החברה, במטה ובאתרי המכירות והשירות הפרוסים בארץ

קבוצת לובינסקי

אקטיביו (Actiview) הטמיעה מערכת BI ארגונית של Yellowfin בקבוצת לובינסקי, יבואנית פז'ו (Peugeot) וסיטרואן (Citroen) לישראל. הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם לאנשים ומחשבים נודע כי הוא עומד על מאות אלפי שקלים.

הפתרון שהוטמע מספק מעטפת אנליטית למערכת ה-ERP בקבוצה, והוא משרת כ-100 משתמשים בהנהלת החברה, במטה ובאתרי המכירות והשירות הפרוסים בארץ.

מערכת ה-BI, מבוססת פלטפורמה של Yellowfin, כוללת כלי דיווח, מחולל דו"חות, ניתוח המידע ובקרה של התהליכים העסקיים המרכזיים בארגון. Yellowfin מספקת יכולות ניתוח מידע תפעולי ארגוני, כדוגמת: מלאים, מחירים, לקוחות, מכירות, רווחיות ועוד. בנוסף המערכת כוללת לוחות מחוונים לשימוש חברי הנהלת הקבוצה, להצגת המידע וניתוחו בזמן אמת. עוד כולל הפתרון יכולות שירות עצמי לתחום ה-BI לטובת ניתוח נתונים ומידע בצורה עצמאית, וסיוע בבניית דו"חות בצורה ישירה על ידי המשתמשים העסקיים, כולל: דו"חות חריגים, דו"חות KPI, דו"חות המתבססים על כמה מקורות מידע, דו"חות בקרה, דו"חות אוטומטיים – ריצה והפצה, ועוד.

לדברי דור קליימן, סמנכ"ל הכספים של קבוצת לובינסקי, "לצד האתגר שעמד בפני הארגון, של יישום מערכת ERP שהחליפה מערכות AS400 ותיקות – עמד בפנינו האתגר של אספקת נתונים ומידע החיוניים לארגון בכל רמות הניהול והתפעול. יישום מערכת ה-BI מאפשר לארגון לנתח מידע מסביבה תפעולית חדשה במהירות ובאיכות גבוהה".

רימון חייט, מנהל ה-BI של קבוצת לובינסקי, ציין כי "למחסן הנתונים נגזרים הנתונים ממערכת ה-ERP ומשולבים עם הנתונים מהסביבה הישנה. המידע מופץ למשתמשים באמצעות Yellowfin, שכבר פיתחו באופן עצמאי עשרות דו"חות וניתוחי מידע, בנוסף למערך מידע ראשוני שפותח עבורם על ידי מומחי ה-BI בארגון. המערכת מאפשרת לנו, בזמן קצר ובאיכות גבוהה, להגיש מידע להנהלה הבכירה, לדרגי הביניים והשטח. המידע מועבר באמצעות מייל בלוח זמנים מתקדם, כולל מידע בזמן אמת, בתזמון קבוע או לפי אירועים חריגים, ולספק את צרכי המידע של כל המגזרים העסקיים בחברה."

ד"ר לירן אדליסט, סמנכ"ל תחום הייעוץ והשירותים הפיננסיים באקטיביו, אמר כי "הממשק בין מערכות ה-ERP וה-BI החדשות מאפשר למשתמשים להפוך את המידע הנצבר במערכת התפעולית לכלי עבודה יומיומי, הכולל יכולות ניתוח ואנליטיקה מתקדמות. המערכת מאפשרת לכל משתמש בארגון – החל מחברי הנהלה ועד לאנשי המלאי והמחסן, לבצע ניתוחים של המידע, שבעבר נחשבו מורכבים, באמצעות מספר קליקים ובאופן עצמאי לחלוטין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים