המעבדים של Google Glass עוברים לאינטל

השינוי משתלב גם באסטרטגיה של ענקית המעבדים, ששואפת להשיג דריסת רגל בשוק המחשוב הלביש, לאחר שעד כה לא זכתה להצלחה רבה בשוק המכשירים הניידים

כולם מוציאים משקפיים ורק הם מתעכבים. Google Glass

בגוגל (Google) החליטו להחליף את מעבדי Texas Instruments, שהותקנו עד כה בGoogle Glass, במעבדים מתוצרת אינטל (Intel). זאת במסגרת החשיבה המחודשת על הפרויקט של המשקפיים הדיגיטליים, והמעבר מהתמקדות בצרכנים פרטיים למיצוב המשקפיים ככלי עבודה רבתכליתי. כך על פי ידיעה שפורסמה בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

השינוי משתלב גם באסטרטגיה של אינטל, ששואפת להשיג דריסת רגל בשוק של המעבדים למחשוב לביש, לאחר שעד כה לא זכתה להצלחה מרובה בשוק המכשירים הניידים.

המעבדים של אינטל צפויים לערוך הופעת בכורה בגרסה חדשה של Google Glass, שהשקתה מתוכננת לשנת 2015. כך על פי מקורות אנונימיים שצוטטו בידיעה שהופיעה בוול סטריט ג'ורנל. הגרסה החדשה תיועד לשימוש בבתי חולים, מפעלי תעשייה ונישות נוספות שיאותרו בשווקים שונים.

בשנה האחרונה נערכו ניסויים במשקפיים הדיגיטליים של גוגל בלא מעט חברות. בין השאר, סייעו המשקפיים לרופאים בחדרי מיון במרכז הרפואי בית ישראל בבוסטון לקבל מידע על החולים במהירות רבה יותר, ובחברת התעופה וירג'ין גלקטיק סייעו המשקפיים לדיילות לספק שירות לנוסעים בשלבים של העלייה למטוס ובמהלך הטיסה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים