רונן רגב, מיפוי לישראל: "יש לשבור את החומות בין משרדי הממשלה"

"נייצר 'תעודת זהות' של כל נכס במדינה, כך שניתן יהיה לתחקר אותו נכון יותר; זאת, על מנת לשנות את המצב כיום, כאשר ניתן לקבל תשובות שונות לגבי אותו נדל"ן", הוסיף רונן רגב, מנכ"ל המרכז למיפוי ישראל

רונן רגב, מנכ"ל המרכז למיפוי ישראל. צילום: קובי קנטור

"במסגרת עבודתנו אנו מנסים לשבות את החוצות והחוצצים הקיימים במשרדי הממשלה השונים", כך אמר רונן רגב, מנכ"ל המרכז למיפוי ישראל.

רגב דיבר בפאנל במסגרת כנס WORLD e-Gov Forum 2014. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך אתמול (ד'), במרכז הכנסים אבניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצוענים מהמגזר הציבורי. את הפאנל, שנושאו אסטרטגיית המיחשוב בממשלה ועתידו, הנחה ד"ר נחמן אורון, יועץ מיחשוב בכיר למגזר הממשלתי ויו"ר ועדת ההיגוי של הכנס.

לדברי רגב, "עלינו לחשוב על הממשלה כיחידה אחת. אנו משתדלים לעשות זאת ולהגיע למצב בו מגיעים לחשיבה משותפת לטובת האזרח".

הצפי, אמר רגב, "הוא שכל המידע הגיאוגרפי יוצג באופן אחיד, כ-One Stop Shop". כך, אמר, "ב-Gov.map יש 170 שכבות".

ד"ר פאול אברהמי, CTO חטיבת השירותים הארגוניים, HP ישראל. צילום: קובי קנטור

ד"ר פאול אברהמי, CTO חטיבת השירותים הארגוניים, HP ישראל. צילום: קובי קנטור

הוא הוסיף: "נייצר 'תעודת זהות' של כל נכס במדינה, כך שניתן יהיה לתחקר אותו יותר נכון. זאת, על מנת לשנות את המצב כיום, כאשר ניתן לקבל תשובות שונות לגבי אותו נדל"ן". פעילות נוספת, אמר, "היא לאפשר קבלת מידע על תשתיות". רגב סיכם באומרו כי "אנו פועלים עם אגף התקציבים באוצר, על מנת להקים פורום תשתיות – כי יש כאוס בתחום. המטרה היא הנגשת המידע הגיאוגרפי, תוך טיפול בהיבטי האבטחה".

ד"ר פאול אברהמי, CTO חטיבת השירותים הארגוניים, HP ישראל, אמר כי "החברה חזקה במגזר הממשלתי בעולם". ד"ר אברהמי ציין עוד כי , "אני חבר בקבוצה בחברה במסגרתה אנו עורכים פרויקט גדול לערב הסעודית, של הנגשת מערך הלמידה בכל אזורי המדבר השונים". לדבריו, קיים דיסונאנס גדול בתחום התקשוב הציבורי, "יש פער בין מה שאני עושה בעבודה ובין העובדה שכאשר אני מכין לילדה שלי כריך לבית הספר, הילקוט שלה עמוס ספרים וקשה לנשיאה. חבל שזה המצב".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים