גם צפרדעים אוהבות סמארטפונים

צפרדעים שמסתקרנות מסרטוני וידיאו, אייפונים שחוברו לשמלה ורדאר שיידע להבחין האם אתם כותבים הודעות טקסט בנהיגה ● בואו לקרוא את החדשות הכי "חשובות"

מעניין מה קרמיט היה אומר על זה... צילום: BigStock

אומרים "קוף אחרי בן אדם", אבל נראה שגם לצפרדעים יש מה לתרום בעניין: סרטון חדש מראה שגם הן אוהבות לצפות בווידיאו בסמארטפונים. כמובן, גם בעיניהן לא מוצא חן כל מה שנראה על המסך, אבל יש מראות שבהחלט תופסים את תשומת ליבן.

צפו בווידיאו של הצפרדעים האלה, שמתלהבות מתולעים ונאספות סביב סמארטפון שמציג את הזוחלים האלה על המסך.

שמלת אייפונים

iPhone פה ו-iPhone שם. כל העולם מדבר על ה-iPhone 6, וכעת הגיע הזמן לשלב אותו גם באופנה. צפו בשמלת האייפונים של המעצב הישראלי המצליח בעולם, אלי טהרי. 50 טלפונים חכמים של אפל (Apple) חוברו לשמלה, כאשר לדברי טהרי, הרעיון הוא לחבר אופנה לטכנולוגיה. שיהיה…

לא לעמך!

נמאס לכם מפייסבוק (Facebook), שפונה להמונים, מהעמך הפשוטים והשטויות שלהם? יש פתרון! תמורת דמי הרשמה של 6,000 דולר, לא סנט פחות, תוכלו להצטרף לרשת החברתית לאנשים עשירים בלבד נטרופוליטן (Netropolitan). הרשת הושקה בשבוע שעבר, אך קרסה זמן קצר אחר כך וניסיון לגלוש לאתר הוביל לדף שגיאה.

מכל מקום, לא רק שצריך לשלם את דמי ההרשמה האלה, אלא גם להוכיח שהאמצעים הכלכליים שלכם תקפים וקיימים כל הזמן. כדי להוכיח זאת צריך לשלם גם דמי מנוי שנתיים בסך 3,000 דולר.

הדרישות לא מסובכות: עליכם להיות מעל גיל 21, להשתמש בשמכם האמיתי ולדווח מהי עיר המגורים העיקרית שלכם (שהרי לעשירים יש בדרך כלל יותר מבית אחד). הפוסטים הם באנגלית בלבד. המשתמשים מתחייבים לא לחשוף זהויות של משתמשים אחרים ברשת לאנשים שאינם חברים בה ולא להציג תמונות בציבור מחוץ לרשת. כך נשארת נטרופוליטן מועדון יוקרתי וסודי.

מי שהקים את הרשת הוא ג'יימס טוצ'י-פיטרס, מנצח התזמורת הפילהרמונית של מינסוטה. למה? "יצרתי את נטרופוליטן משום שאיני אוהב את כל הפרסומות וחיפשתי קהילה שבה אנשים שותפים למה שמעניין אותי. מועדון נטרופוליטן הוא הסיכוי לפגוש אנשים במעמד שלך, אבל מחוץ למעגל החברתי שלך", סיפר טוצ'י-פיטרס בראיון ל-Nextshark.

לא לשלוח הודעות טקסט בנהיגה!

מכירים את השוטרים האלה, שמתחבאים במכונית או מאחוריה, בלי תג משטרה, ומכוונים אליכם את "אקדח" הרדאר, כדי לתפוס אתכם נוסעים במהירות הלא נכונה? אז זהו, שבימים אלה נמצא בפיתוח רדאר מסוג אחר: כזה שבודק אם הנהג בדיוק מקליד הודעת SMS. חברה בשם ComSonics עובדת על רדאר שיכול לקלוט תדרי רדיו המזהים מסרונים ולדבריה, המכשירים קרובים מאוד לשלב הייצור. האם האקדח הזה יכול גם לקלוט את תוכן ההודעה? מנכ"ל החברה טוען שכרגע מכשולים חוקתיים מונעים זאת. ויש עוד בעיה: מה אם ההודעה נשלחת על ידי נוסע אחר במכונית, ולא הנהג? כרגע, אין לכך עדיין פתרון.

החל מ…

"החל מ…" הוא מושג די מתסכל, אבל מאוד נפוץ בעסקים. חברות ובתי עסק מציגים מספר, בדרך כלל זול למדי, וכותבים שמחיר המוצר יהיה "החל מ…". פעמים רבות זה אומר שהמחיר יהיה הרבה יותר גבוה.

השעון החדש של אפל (Apple) יעלה, לדברי המנכ"ל, טים קוק, החל מ-349 דולר – מחיר שדווקא די יקר בתור מחיר התחלה. קוק גם הכריז שיהיו שלושה דגמים של השעון: ספורט, מהדורה ו-וניל, כשההבדל ביניהם יהיה החומר שממנו הם עשויים.

לאיזה דגם מבין השלושה התכוון קוק שיעלה "החל מ…?" וכמה יעלו השניים האחרים?

לפי אתר daringfireball, גרסת הספורט תעלהאת המחיר הנקוב ב-"החל מ…", ותעלה 349 דולר. גרסת המהדורה, עם ציפוי זהב 18 קראט וזכוכית ספיר, תעלה לא פחות מ-4,999 דולר.

ואולם, המחיר הוא רק חצי מהסיפור, כי השעון הזה הוא ההוכחה שאפל היא לא רק חברת טכנולוגיה, אלא גם חברה של סגנון חיים. ואם תיק של הרמס עשוי לעלות 100 אלף דולר, 5,000 דולר עבור שעון של אפל לא נשמע מחיר מופרז כל כך…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים