ברוכה הבאה: מיקרוסופט תפתח חנות בשדרה החמישית

כרגע, לענקית התוכנה יש חנות קטנה בכיכר קולומבוס במנהטן, אבל כל זה עומד להשתנות בקרוב ● הכינו את הארנקים

ישר עד הסוף. מיקרוסופט מגיעה לשדרה החמישית

מנהטן כמעט ויתרה על התקווה, אבל חמש שנים לאחר שהחלה לפתוח את החנויות הממותגות שלה, גורמים בכירים במיקרוסופט סוף סוף אישרו כי החברה תפתח חנות דגל בעיר ניו יורק, בשדרה החמישית היוקרתית של מנהטן.

באוגוסט דווח בתקשורת כי מיקרוסופט ( Microsoft) במגעים להיכנס לחנות לשעבר של מותג האופנה פנדי שבשדרה החמישית (במרחק חמישה רחובות מחנות הדגל של אפל).

כרגע, למיקרוסופט יש חנות קטנה בכיכר קולומבוס במנהטן, אך עדיין אין לה חנות ממותגת בגודל מלא בעיר, למרות שב-2013, כאשר השיקה את טאבלטי ה-Surface, פתחה מיקרוסופט חנות גדולה בכיכר טיימס, אך סגרה אותה כמה חודשים מאוחר יותר.

מיקרוסופט מחזיקה יותר מ-100 חנויות ממותגות שלה בארצות הברית, בקנדה ובפוארטו ריקו, ובשום מדינה בעולם מעבר לכך (לעומת אפל, חייבים להשוות, שיש לה מאות חנויות ברחבי העולם, וארבע מהן רק במנהטן).

בשיחה שנערכה בין מנכ"ל מיקרוסופט, סטיה נאדלה, עם אנליסטים ועיתונאים עם פרסום התוצאות הכספיות של החברה לרבעון הפיסקלי הרביעי שלה של שנת 2014, ציין המנכ"ל כי הוא מצפה שהחנויות יהיו "תמיכה" ולא עסקי ליבה של החברה. באחרונה, התמקדה מיקרוסופט גם בשיתופי פעולה עם בסט-ביי וסטייפלס, שיצרו חנות מיקרוסופט בתוך חנויות הרשתות.

לראשונה הודיעה מיקרוסופט על כוונתה להקים חנויות מותג כבר ב-2009, כשהאסטרטגיה הייתה לפתוח חנויות ככל האפשר בקרבת חנויות אפל כדי להגביר את נוכחותה בשוק הקמעוני. חנויות המותג של מיקרוסופט מוכרות מחשבי חלונות, טאבלטי חלונות, סמארטפוני חלונות פון, תוכנות של החברה ושל חברות צד שלישי, משחקים, אבזרים היקפיים ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים