פגישה, חצי פגישה

אחת המשימות המורכבות בארגונים היא תיאום פגישות, בין לוחות הזמנים העמוסים של המשתתפים ● Meekan פיתחה פלטפורמה שעוזרת להם לעשות זאת בקלות

אנשי Meekan. מימין: אייל יבור, מתי מריאנסקי וליאור יבור

תיאום פגישות יכול להיות משימה לא קלה, גם כשמדובר בשני אנשים. נסו לתאם פגישה בין כמה אנשים שיש להם לוח זמנים עמוס – ולמי אין? – וקבלו כאב ראש אחד גדול.

כל מי שמנסה לתאם פגישות מכיר את הקושי והעיכובים שנוצרים, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בפגישות עם אנשים בחו"ל. כאן, בפרט אם אלה פגישות עם קולגות מעבר לים, נכנס עניין השעות. גם אם הפגישות הן באמצעות וידיאו קונפרנס ולא פנים מול פנים. מתוך המצב הזה צמח פתרון חדש.

Meekan מציעה פלטפורמה קלה לניהול זימוני פגישות, שלא רק מסייעת בתיאום פגישות בזמנים שונים בעולם, אלא גם מציעה אופטימיזציה וייעול של הזמן שלנו. החברה הוקמה על ידי ליאור יבור, טייס אזרחי וצבאי וסמנכ"ל התפעול של אל על, ומתי מריאנסקי, מעצב מנוסה שבנה אתרים רבים, דוגמת כלכליסט ומאקו (Mako).

הרעיון עלה כאשר אייל יבור, בנו של ליאור, שירת ביחידה 8200 של צה"ל וראה את המזכירה מתקשה להתמודד עם תיאום פגישות מרובות משתתפים ועם שינויים במועדיהן.

הצוות, שכולל יוצאי היחידה, בנה פלטפורמה שמציעה איחוד בין שלוש ספקיות היומנים הגדולים בעולם – מיקרוסופט (Microsoft), אפל (Apple) וגוגל (Google). הפלטפורמה יוצרת שקיפות בין היומנים בתהליך שהוגשה עליו בקשה לפטנט. המערכת מאפשרת הצעה של זמנים פנויים ויוצרת רציפות בין פעילויות, כלומר: אם הלקוח תיאם טיסה, איסוף רכב שכור ופגישה, ומשהו ברצף הפעילויות נדחה, המערכת יודעת איך להתמודד עם זה ולהציע אלטרנטיבות.

יבור סיפר לאנשים ומחשבים על התהליך: "המערכת שלנו מציעה שני מודלים לשימוש – האחד מיועד לאנשים מאוד עסוקים, עם לוח זמנים צפוף, שייהנו מהמערכת שלנו ויוכלו לנהל בצורה יותר קלה את זמנם. המודל השני הוא לארגונים, והוא מוצע בתשלום, לפי גודל וכמות המשתמשים בארגון. היתרון המשמעותי שלנו הוא לא רק הקלה ביכולת לתיאום פגישות ופתרון בעיות לוח זמנים, אלא גם אופטימיזציה ארגונית, שתוסיף לארגון בטווח הרחוק שיפור ביעילות העובדים וניהול זמנים נכונים יותר".

"בנינו ארגון וירטואלי שמתאם בין אנשים ופעילויות, ועושה את הכול בצעדים בודדים, תוך חסכון זמן רב ומציאת המועד הטוב ביותר לפי יומן העבודה של המשתמש", הוסיף.

כשנשאל על המתחרים השיב יבור כי "יש כיום תוכנות ואתרים שיודעים לתרגם זמנים בין מקומות. אאוטלוק (Outlook) יודע להציג מתי מישהו פנוי לפגישה. אלא שזה לא מספיק, לא פותר בעיות בהמשך הדרך ולא מבצע אופטימיזציה. אנחנו, לעומת זאת, נותנים פתרון מלא".

מה פוטנציאל השוק שלכם?
"אנחנו פונים לארגונים גדולים, שהיתרונות של המוצר שלנו ישרתו אותם".

אילו תוכניות יש לכם לעתיד?
"בהמשך הדרך אנחנו מתכננים חיבור למערכות קיימות של טיסות, השכרות רכב ועוד, מה שיכול לתת למזמין המוצר יתרון משמעותי ובקרה בזמן אמת על הפעילות שלו".
Meekan, שיושבת בתל אביב, נשענת על גיוס ראשוני עצמי של 120 אלף דולר. היא גייסה באחרונה גיוס SEED בסך 750 אלף דולר מקרן ההון-סיכון Horizon, שנשענת על המשקיע לי קאשינג, מיליארדר סיני שיש לו מגוון השקעות בישראל ואף תרם 130 מיליון דולר לטכניון בחיפה.

החברה הגיעה לשלב הסופי של תחרות The Next Web בניו-יורק. ניתן להצביע עבור החברה והמוצר שלה כאן, עד מחר (ב').

חוות דעה אישית

ארגונים ואנשים רבים רוצים לשפר את ניהול הזמן שלהם. תיאום פגישה לוקח הרבה מאוד זמן ויוצר עומס מיותר, מה גם שמדובר במשימה שלא תורמת באופן ישיר להספק של העובדים. מנוע תיאום זמנים הוא משאב שיכול להוות יתרון משמעותי לארגון. פיתוח מוצר טוב ויעיל, תוך כדי הנגשת המידע והבנה כמה זמן הוא חוסך לארגון, יכול לתרום לו רבות.

בטווח הארוך, Meekan עשויה להיות דומיננטית בתחום, ובהחלט ייתכן שהיא תירכש על ידי אחת משלוש ספקיות היומנים הגדולות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים