TempContacts: האפליקציה שתשים סוף לפתקים עם הטלפונים

רציתם לשכור דירה והייתם צריכים לרשום את שמות המשכירים הפוטנציאליים בכל מיני מקומות? התעניינתם בקניית רכב והשתמשתם בהרבה פתקים כדי לרשום את הפרטים? לא עוד ● באמצעות TempContacts תוכלו להכניס מספרים ושמות של אנשים ולהגדיר לאחר כמה זמן הם יימחקו ממנה

יש תקופות בחיים בהן יוצרים קשרים עם לא מעט אנשים לזמן מוגבל בלבד. למשל, כשאתם מחפשים דירה להשכרה או כשיש לכם דירה שאתם מחפשים לה משכיר. מקרה נוסף הוא כשברצונכם למכור מכונית יד שנייה. או אז נתקלים באנשים רבים שאתם רוצים לראות את הדירה שלהם, מתעניינים בדירה שלכם או באים כדי לבדוק את המכונית. תכנון לוח הזמנים של המפגשים הללו קשה אם לא שומרים את מספרי הטלפון שלהם.

רוב האנשים ירשמו את השמות והמספרים הללו על פתקים. מדוע להוסיף אותם לרשימת אנשי הקשר בטלפון אם ברור שבעוד יומיים או שלושה הקשר עמם ינותק? הלוא גם כך הרשימה הזו עמוסה ואם הם יוסיפו את אותו משכיר או קונה פוטנציאלי אליה, קרוב לוודאי שבעוד כמה חודשים, כשיסתכלו על הרשימה, יגרדו בפדחת וישאלו את עצמם: מי זה? תמיד ניתן להכניס לרשימה את מי מאלה שבאים לראות את הדירה, למשל, שבסופו של דבר ישכור אותה. לא חייבים לעשות זאת דווקא כשהוא בא אליה בפעם הראשונה.

המענה, גם כאן, נמצא במקום אחר בסמארטפון: אפליקציה. TempContacts היא מסוג האפליקציות שמעוררות כמעט אינסטינקטיבית את המחשבה "איך לא חשבו על זה קודם?" הרי רשימת אנשי קשר יש, לפעמים היא מתפקעת ולעתים קרובות אנחנו צריכים לרשום מספרי טלפון של אנשים ולהשתמש בהם לתקופה קצרה בלבד. אבל לא בוכים על חלב שנשפך.

איך משתמשים ב-TempContacts? קודם כל, לאחר שהתקנתם אותה, לפחות אם המכשיר שלכם מבוסס על אנדרואיד (Android), היא תופיע תחת השם "איש קשר זמני" במגירת היישומים. עם השימוש בה תגלו שמדובר באפליקציה מאוד פשוטה וקלה להתמצאות. ברגע שמריצים אותה מופיע מסך שמאפשר להוסיף איש קשר כמו שעושים זאת ברשימה הרגילה של המכשיר. כל מה שחייבים להכניס הוא שם פרטי ומספר טלפון אחד. שאר הפרטים הם בגדר אפשרות בלבד. ניתן לבחור את מספר הטלפון הרלוונטי מתוך רשימת הטלפונים שבוצעה שיחה אליהם או מהם ואינם מקושרים לכל איש קשר אחר ברשימה שלכם.

לאחר שמכניסים את הפרטים בוחרים את הזמן שיעבור מהכנסת איש הקשר עד למחיקתו מהרשימה, החל מיום אחד ועד אף פעם, כלומר: שיישאר שם לנצח. גם זה אפשרי. כל מה שנותר הוא לבדוק מיד לאחר הוספתו לרשימה שכוללת האפליקציה האם הוא אמנם נמצא שם ולבדוק לאחר מועד ההסרה האם זה אמנם בוצע.

עד כאן הגרסה החינמית של האפליקציה. בגרסה המתקדמת שלה, שמחירה חמישה שקלים למשתמשי אנדרואיד ו-0.99 דולר למשתמשי iPhone, אפשר לראות את רשימת אנשי הקשר שנמחקו ואף להעביר אותם לרשימת אנשי הקשר של הסמארטפון עצמו. כמו כן, נפטרים בה מהפרסומות שמופיעות בגרסה החינמית מדי פעם בזמן שמכניסים את הנתונים.

היה כדאי לו מפתחי TempContacts היו מוסיפים תפריט בחלק העליון של האפליקציה שיאפשר להירשם אליה בקלות רבה יותר. במיקום הנוכחי, המקלדת של הסמארטפון מסתירה את האפשרות. כמו כן, אני ממליץ שהאפליקציה תבחן את רשימת אנשי הקשר שהוכנסו דרכה בכל פעם שהמשתמש מנסה להוסיף מישהו חדש, כדי למנוע הוספה של אותו איש קשר פעמיים. כך או כך, מדובר באפליקציה מומלצת בחום.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

להורדה מ-AppStore לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים