אלי פרנס, Fortinet: "תקציבי אבטחת המידע בארגונים יצמחו השנה – בגלל הגידול באיומים"

"התקציבים הללו עולים בשנים האחרונות עקב ריבוי הפרסומים על אירועי אבטחת מידע וסייבר, הגידול בהיקף שלהם וההפנמה של משמעותם", אמר פרנס, מנהל אזורי ישראל, יוון וקפריסין בחברה

אלי פרנס, מנהל פעילות אזורי ב-Fortinet לישראל, יוון וקפריסין. צילום: קובי קנטור

"נתח תקציבי האבטחה מתוך כלל תקציבי ה-IT בארגונים הולך וגדל בשנים האחרונות. ב-2013 הוא עמד על 5%-6%, בשנה החולפת הוא צמח ל-7%-8% ויגדל עוד השנה. הסיבה לכך היא ריבוי הפרסומים על אירועי אבטחת מידע וסייבר, כמו גם הגידול בהיקף האיומים וההפנמה של משמעותם", כך אמר אלי פרנס, מנהל אזורי ישראל, יוון וקפריסין ב-Fortinet.

פרנס דיבר בפתחו של מפגש מקצועני אבטחת מידע אותו ערכה החברה. המפגש, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ה') במלון שרתון בתל אביב.

לדבריו, "בשנה החולפת גדלה ההשקעה בעולם האבטחה, כי לצד הגידול באיומים גדלה גם המודעות להם, אבל לא מספיק".

פרנס אמר כי "החברה החלה את דרכה עם פתרון ניהול איומים אחוד, UTM, בתפיסה לפיה בעתיד לקוחות יחפשו פתרון אבטחה המשלב מהירות, ביצועים מול מחיר, נוחות תפעול וקונסולידציה בהמון רשתות".

הוא ציין כי Fortinet קמה בתחילת המילניום וכיום שווייה עומד על יותר משישה מיליארד דולר. היא פעילה בישראל מאז 2004 ולה 25 אלף התקנות בארץ, לצד שני מיליון התקנות בעולם. החברה הונפקה ב-2009 ומאז צמחה המנייה שלה ב-400%. עוד אמר פרנס כי Fortinet מונה כיום כ-3,000 עובדים בעולם והיעד של החברה הוא להגיע לרף מכירות של מיליארד דולר עד סוף השנה הנוכחית. הוא הדגיש כי 40% מעובדי החברה הם אנשי מו"פ, או חוקרים המנתחים נתונים של אירועי אבטחה בעולם או את מניעתם.

פרנס הוסיף כי Fortinet היא החברה השנייה בשוק ב-NGFW, עולם הדור הבא של הפיירוול, וראשונה בשוק הישראלי בהטמעה של מערכות חדשות, עם התקנות במגוון לקוחות רב. בעולם, מנה פרנס בין לקוחותיה של החברה את AT&T, קוקה קולה (Coca Cola) ורשויות פדרליות בארצות הברית.

"יתרוננו הטכנולוגי הוא בכך שהמעבד שבבסיס התקן האבטחה שלנו הוא פרי פיתוח פנימי וככזה, הוא מספק ביצועים ברמה גבוהה", הוסיף.

אתגרי האבטחה

בהמשך ציין פרנס את האתגרים של מנהלי האבטחה, ביניהם "ניתוח האיומים בזמן אמת וניתוח הקבצים החשודים כנגועים". הוא ציין כי "הפתרון שלנו, FortiGate – הדור הבא של הפיירוול, מספק ממשקים בקצב מרבי של 100 ג'יגה-ביט וקצב הגנה של 300 ג'יגה-ביט לשנייה".

"תעשיית אבטחת המידע תמיד מובלת על ידי עולם הרישות. אנחנו תמיד מביטים קדימה על מנת לתת מענה לגידול בנפחי התעבורה הארגוניים ברשתות". לדבריו, "אתגר נוסף של מנהלי אבטחת מידע הוא העלות. יש כיום מחקרים המצביעים מה העלות של מערכת אבטחה פר מגה-ביט. בדרך זו ניתן להפוך את הפיירוול למדיד".

עוד אתגרים בפניהם ניצבים מנהלי האבטחה הם "הרצון שלהם לחסוך עלויות, לקבל ניהול פשוט של מערכות האבטחה ולקבל תמיכה מחברה שיש לה פריסה עולמית". לדבריו, "אנחנו יודעים לנתח מה קורה מבחינת מתקפות ואירועי אבטחה בעולם בכל רגע נתון. אנחנו מסוגלים להבין כי מדובר במתקפה משולבת – ואז נשלח באופן אוטומטי עדכון לכל מערכות החברה המותקנות בארגונים בעולם. בדרך זו אנחנו מסוגלים, בחלק מהמקרים, למנוע את אירועי האבטחה, עוד בטרם התממשו".

בני פלח, מנהל פעילות Fortinet בישראל, יוון וקפריסין. צילום: קובי קנטור

בני פלח, מנהל פעילות Fortinet בישראל, יוון וקפריסין. צילום: קובי קנטור

"על מנת לתת מענה כולל ללקוחות ייסדנו ברית לשיתוף מידע עם עשר ספקיות אבטחת המידע, ובהן סימנטק (Symantec), פאלו אלטו (Palo Alto) ואינטל-מק'אפי (Intel-McAfee)".

"מה שמנהלי האבטחה נדרשים לו", סיכם פרנס, "הוא לקבל מערכת אבטחה מנוהלת, קלה לתפעול, פשוטה ועם ביצועים גבוהים. אסור שהאבטחה תהיה צוואר בקבוק במערך ה-IT הארגוני, אלא נדרש מוצר שקוף בכל הרשת, עם ניהול. אנחנו נותנים מענה אחיד ואחוד, שיודע לכסות את כל היבטי אבטחת המידע ברמת מערכת ההפעלה, ובדרך זו להבין היכן המתקפה ולהבין איזה מנוע הופעל על מנת לחסום אותה. יש לנו יכולת אכיפה ברמת האפליקציות ואנחנו עונים על רוב הרגולציות. עם המערכות שלנו ניתן כל הזמן לקבל בזמן אמת מידע על מתקפות ולהיות ערוך לשינויים תוך כדי תנועה. הדרישות משתנות ועל מנהל אבטחת המידע הארגוני להתאים את עצמו לאיומים המשתנים".

בני פלח, מנהל פעילות Fortinet בישראל, הציג את פתרון FortiGate של החברה. לדבריו, "מדובר בפתרון Next Generation Firewall, שמספק ממשקים בקצב מרבי לצד קצב הגנה רב. הוא כולל מערכת IPS למניעת חדירות ובקרת יישומים, עוצמת עיבוד לגילוי של תכנים זדוניים בקצבי תקשורת גבוהים, עם תמונה ובקרה מלאה על התוכן, היישומים וההתנהגות של המשתמשים והיישומים".

אלון גולדפיז, מהנדס מערכות בכיר ב-Fortinet ישראל

אלון גולדפיז, מהנדס מערכות בכיר ב-Fortinet ישראל

אלון גולדפיז, מהנדס מערכות בכיר ב-Fortinet ישראל, אמר כי "אנחנו מספקים ללקוחות פלטפורמת אבטחה וירטואלית מקיפה, להגנה מפני מגוון רחב של איומים בכל הסביבות – פיזיות, וירטואליות וסביבות בנות כלאיים (היברידיות). תכונות אלה כוללות אנטי וירוס, פיירוול, VPN, מניעת חדירות (IPS), אנטי ספאם, מניעת רוגלות, חסימת נוזקות, סינון תכנים באינטרנט ועוד".

"פתרון הדור הבא של הפיירוול מבית Fortinet לעולמות הווירטואליים פועל ותומך בכל הסביבות – של VMware, מיקרוסופט (Microsoft), סיטריקס (Citrix) ו-KNM לסביבת לינוקס (Linux) וירטואלית", הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים