המסע לשנחאי של חברת PTL – חלק ב'

צבי שלגו מייסדה ומנכ"לה של חברת PTL Group הסינית אותה הקים לפני כ-15 שנה בשנחאי, מאמין שמשרדו מעניק את השירותים המתאימים לנחיתה רכה של חברות מוצרים ושירותים ישראליות. ויש לו הצלחות רבות למדי בתחום של ייצוג חברות ישראליות בסין, הקמת בסיס בסין עבורן ואספקת שירותים לוגיסטיים ותפעוליים ואף מכירות.

דיילי ציפי יוצאת למסע במשרדי PTL , A שבסין והיא מבטיחה לחזור עם תמונות

מגדל המשרדים: בתרבות האירופאית, עד 1492, השנה בה גילה קולומבוס את אמריקה, אירופה הייתה העולם. היו גם המזרח התיכון ואפריקה ואסיה, אך אירופה היא הייתה המלכה הכלכלית השליטה התרבותית. אחרי התגלית, אמריקה נעשתה לעולם החדש ואירופה לעולם הישן. כיום נדמה שסין והודו, דווקא אלו שתרבותן היא העתיקה ביותר, הן העולם החדש; אמריקה עברה להיות "העולם הישן", אירופה "הישן הישן" וסין עצמה "העולם החדש החדש". מי שנקלע לשנחאי, המטרופולין על 25 מיליון תושביו, כשהוא מבקר בתערוכת Mobile Asia Congress 2014 (מקבילתה של התערוכה בברצלונה) מתרשם היטב מעוצמת הבנייה והפיתוח של סין בעלת התל"ג השני בגודלו בעולם. הישראלים שרוצים ל"כבוש" את השוק הסיני, יודעים שהם חייבים לפגוש מישהו שיעזור להם "להבין את סין ועוד יותר את הסינים עצמם. תרבות עסקית שונה לחלוטין מזו המוכרת לנו, שנשאנו עינינו תמיד מערבה לאירופה וארה"ב מקסימום גם לאפריקה ואמריקה הלטינית (שגם הן מוטות תרבות מערבית).

אריה שרייר בפתח המשרדים בקומה השלישית

נוף עירוני: מגדלי של שנחאי הנצפה מגג בניינה של PTL  ולמעשה זה הנוף הנצפה בכל רחבי שנחאי: מגדלים, מגדלים מכל הסוגים והגבהים: מזכירים את מנהטן והונג קונג

לפרק הקודם

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים