עדי קפלן מונה למנהל אגף הפיתוח בבנק הפועלים

כסאות מוזיקליים בבנק: קפלן יחליף בתפקידו את אתי בן זאב, שמונתה לחברת הנהלה והממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב

עדי קפלן, מנכ"ל כללביט מערכות. צילום: יח"צ

נמשך סבב המינויים בצמרת בנק הפועלים: הנהלת הבנק הודיעה הבוקר (א') כי עדי קפלן מונה לתפקיד מנהל אגף הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיה של הבנק. קפלן יחליף בתפקידו את אתי בן זאב, שמונתה לחברת הנהלה והממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמחשוב.

קפלן עובד בבנק 14 שנים ובתפקידו האחרון כיהן כממונה על מערך המוצרים באגף הפיתוח, האחראי על פיתוח המוצרים הפיננסיים ומערכות הליבה. לפני כן כיהן כממונה על אבטחת המידע של הבנק. בהודעת הפועלים נאמר כי קפלן דאג במסגרת תפקידו להתאמת מערכי ההגנה של המוסד הפיננסי הגדול מול האיומים החדשים והמתוחכמים שנוצרו בשנים האחרונות. קודם לכן כיהן קפלן כמנהל יישומי שוק ההון ויישומי חדר העסקאות של הבנק.

קפלן, 43, נשוי+חמישה, בעל תואר ראשון במדעי המחשב מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.

סבב המינויים החל כאשר לפני פחות מחודש החליטה הנהלת הבנק למנות את אבי כוכבא לתפקיד ראש אגף החדשנות, כחלק מהאסטרטגיה של הפועלים בתחום הבנקאות הדיגיטלית. כוכבא פינה את מקומו לבן זאב.

בן זאב, המנמ"רית החדשה של הבנק, סא"ל (מיל'), בוגרת יחידה 8200 של צה"ל, הצטרפה לבנק ב-2010 לאחר 21 שנות שירות ביחידה, בתפקידי ניהול בתחומי פיתוח, פרויקטים, תשתיות ומחקר. תפקידה האחרון היה מנהלת אגף הפיתוח.

יצוין כי בסוף השבוע שעבר הודיע אל"מ (מיל) עופר לוינגר על החלטתו לסיים את תפקידו כמנהל אגף התשתיות של הבנק, ארבע שנים לאחר שהצטרף אליו, מיד לאחר שחרורו מצה"ל. טרם ידוע מי יחליף את לוינגר.

סבב המינויים בבנק הפועלים מצטרף למינויים נוספים שנערכו במערכת הבנקאית בשנה האחרונה. הבוקר דווח על מינויה של  ליאורה בן אפרים לתפקיד מנמ"רית בנק איגוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים