תוכן שיווקי
לקראת כנס ג'וניפר, 14 בנובמבר, LAGO, ראשון לציון

ג'וניפר בחוד החנית: הראשונה להציג מתגי דטה סנטר בטכנולוגיית 400Gbe

החברה, המובילה בתחום רשתות התקשורת, החלה לשווק פתרונות תקשורת מבוססי ממשקים בקצב 400 ג'יגה ● הפתרונות הללו מיועדים בעיקר לסביבות דטה סנטר, בהן יש גידול בלתי פוסק בדרישה לרוחב פס גבוה, תוך השהייה נמוכה, ואפשרויות אבטחה והצפנה המתקדמות בשוק

14/08/2018 15:56
ג'וניפר נטוורקס

ספקי שירותים, מפעילי שירותי ענן וארגונים גדולים מתמודדים עם אתגר לא פשוט: התעבורה ברשת גדלה באופן אקספוננציאלי ומצריכה רוחב פס גבוה, השהייה (Latency) נמוכה ואבטחה ברמה גבוהה – ללקוחות ולרשת באופן כללי. הפתרונות החדשניים של ג'וניפר עונים על צורך זה וגם מספקים את הגמישות הנדרשת כדי להסתגל למגמות עתידיות.

הטכנולוגיה החדשה, שמתווספת למתגים מסדרת QFX ונתבים מסדרות MX ו-PTX, תעזור לספקי שירותים וענן, כמו גם ללקוחות עסקיים גדולים, ליהנות לא רק מרוחב הפס הגדול ביותר בתעשייה, אלא גם מיחס עלות-תועלת ושימור השקעה גבוהים במיוחד.

הדגש ששמה ג'וניפר על פיתוח הטכנולוגיה החדשה הוא עלות תפעול מיטבית, ומתבטא באפשרות לשדרג מתגים ונתבים קיימים לטכנולוגיה החדשה על ידי הוספת כרטיס לדגמים המודולריים. כל הדגמים כוללים תמיכה ב-Flex Ethernet עם אינטגרציה צמודה של פרוטוקול האבטחה והצפנה MACsec, שנועד לתת הגנה מפני ניטור נתונים בלתי חוקי בשכבה 2. המתגים והנתבים החדשים תומכים במפתח הצפנה באורך 256 ביט, שמספק הגנה מיטבית לעומת מפתחות 128 ביט, שנעשה בהם שימוש כיום.

חיזוק שלושה קווי מוצרים מובילים

עם ההכרזה, ג'וניפר מחזקת שלושה קווי מוצרים מובילים עם טכנולוגיית 400 ג'יגה:
QFX – הושק וזמין כיום: סדרת מתגים זו מותאמת במיוחד לסביבות דטה סנטר ולליבות המחשוב של ארגונים גדולים, ספקיות אינטרנט ושירותי ענן, שזקוקים לרוחבי פס גבוהים ולהשהייה נמוכה.
PTX – הושק וזמין כיום: סדרת נתבי ליבה מודולריים המותאמים לתפקד בליבת או בשדרת רשת. מדובר בפתרון לרשתות מרחביות בסדרי גודל גדולים במיוחד – נתב בודד בסדרה מסוגל להכיל 32 מבואות של 400 ג'יגה או 120 מבואות של 100 ג'יגה בשנייה (12Tbps – לשם ההשוואה, זהו רוחב הפס המצטבר של כל ספקיות השירות בישראל כפול חמש לפחות במכונה אחת).
MX – יושקו כרטיסים חדשים בהמשך השנה: סדרת נתבי ה-METRO של ג'וניפר לרשתות מרחביות מתחזקת בדור חדש של מעבדים (MX5G) וכרטיסים חדשים בקצבי 400 ג'יגה, שיושקו בהמשך השנה. הפתרון מתאים לרשת מרחבית בסדר גודל של ערים או אזור גאוגרפי.

מנוע החומרה מהדור הבא של ג'וניפר נמצא בלב המערכות החדשות וכולל יכולות חדשות, שנוספות לכלל הפונקציות מהדורות הקודמים. כך, מעבר לרוחבי הפס הגדלים ויכולות ההצפנה החזקות התווספו יכולות טלמטריה עמוקה בזמן אמת (איסוף נתונים על המידע שעובר בציוד התקשורת בצורה אנונימית, על מנת לנתח ולהפיק מידע שיאפשר אופטימיזציה של הרשת), וכן תמיכה או הרחבת התמיכה בפרוטוקלים עדכניים -SPRINGv6 ו-EVPN-VXLAN.

אפשר לראות בבירור מההכרזה את המחויבות של ג'וניפר לשימור ההשקעה של לקוחותיה, שכן מדובר בתוספת רוחב פס משמעותית, המתאפשרת על ידי הוספת כרטיסים חדשים למערכות קיימות ולא רק בפלטורמות חדשות שמחייבות החלפה. זוהי מטרה אסטרגית שג'וניפר שמה לעצמה על מנת לסייע ללקוחותיה באתגר של שימור ההשקעה וניהול עלויות התפעול ברשתות תקשורת מתקדמות.

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים