כיצד להתעדכן בהכל ובמינימום זמן?

אפליקציית Notifications in bubble מאפשרת לכם לקצר את זמן הטיפול בהתראות ● היא מרכזת את כולן במקום אחד נגיש: בלון צף, אותו ממקמים באחד מקצוות המסך

Notifications in bubble

שניה אחת, תעצרו. תניחו לרגע אחד בצד את מה שאתם עושים כרגע, ותחשבו עם עצמכם מול עצמכם: יכול להיות שהגזמנו? יכול להיות שאנחנו ממהרים מדי? או שיכול להיות שאנחנו פשוט נהיינו סוג של עצלנים במסווה של מהירים?

למה אנחנו כל כך רוצים את קיצורי הדרך האלה בסגנון: למה לבצע שלוש לחיצות אם אפשר לבצע לחיצה אחת בלבד? למה לחכות שהאפליקציה תעלה, אוף כמה זמן זה לוקח לה, אי אפשר יותר מהר? אוף כמה הודעות יש, איך אפשר להשתלט במהירות על כולן?

ברור שאני מדבר על היחס הישיר שלכם אל הטלפון החכם האישי שלכם, וברור שאני שואל אם לא הגזמנו כשהגענו למצב בו הציפיות שלנו ממנו קצת מוגזמות וקצת נובעות מעצלנות, כי בכל זאת – כמה זמן לוקח לעשות שלוש שלחיצות, גם אם צריכים לחפש את האפליקציה המתאימה כי לא זוכרים איפה היא בדיוק?

"אתה מבלבל בין עצלנות לנוחות שימוש. איזו סיבה יש לבצע יותר לחיצות כשאין צורך? למה צריך לחכות אם אפשר מיד"? ענה לי חבר באופן מיידי כשהבעתי בפניו את התהייה לעיל, וחיזק את טענתו במשהו מאוד טריוויאלי בימים דיגיטליים אלו: עובדה שכל כך הרבה כותבי אפליקציות מתרכזים באפשור יכולות שעמן אפשר לעשות פעולות מהר יותר.

לחיצה אחת במקום שלוש

וכמאמר החוק – מרפי כמובן – לקח לי בערך עוד כמה דקות להיתקל באפליקציה שאני הולך לספר לכם עליה היום: Notifications in bubble.

מה עושה האפליקציה הזו? בעיקרון משהו שכבר יכול להיות שנתקלתם בו באפליקציות אחרות, ווטסאפ (WhatsApp) לדוגמה: האפשרות להיות מודעים להתראות נכנסות מאפליקציות מבלי לפתוח את תפריט ההתראות העליון, ועם אפשרות – היכן שניתן – לענות ישירות מההתראה עצמה מבלי לפתוח את האפליקציה בפועל.

זוכרים? לחיצה אחת במקום שלוש? זה פחות או יותר העניין.

אז מה עושה Notifications in bubble טוב יותר מאפליקציות שמאפשרות לענות מבלי לפתוח את האפליקציה עצמה? קודם כל שכברירת מחדל היא יכולה להראות התראה עבור כל מי ומה משחולל התראות במכשיר הטלפון, והיא עושה את זה עבור כל מכשיר עם גרסת אנדרואיד 4.4 ומעלה ולא רק בגרסאות האחרונות שיצאו לשוק.

היא מרכזת את כל ההתראות במקום אחד ונגיש מאוד: בלון צף אותו ממקמים באחד מקצוות המסך, והוא מראה את מספר ההתראות שקיימות ועדיין לא זכו לטיפול כזה או אחר, והוא גם משנה את צורתו כדי להתאים לאייקון של האפליקציה האחרונה שקיבלה התראה.

אם רוצים אפשר אפילו לקבוע שהבלון הצף הזה – שיכול להיות מוכר מאוד למשתמשי Facebook Messenger והראשים של המשוחחים שמופיעים על המסך שלהם – יופיע במסך הנעילה של המכשיר, מה שאומר שאפילו לא צריך בכלל להיכנס למערכת כדי לטפל בחלק גדול מההתראות שמתקבלות.

דרך אגב, במסגרת ההרשאות שנותנים לאפליקציה היא מבקשת גם להופיע מעל אפליקציות שמופעלות על מסך מלא, משחקים לדוגמה. מהר מאוד גילינו שאם בוחרים שקיפות ממש נוחה, הבלון ממש לא מפריע לעין ולא למשחקים ולא לסרטים, במיוחד כשהוא מופיע רק כשיש התראות בפועל.

באיזה אפליקציות תומכת Notifications in bubble? כמעט כל אפליקציית שיחות מיידיות שאתם מכירים: טלגרם (Telegram), טוויטר (Twitter), סקייפ (Skype), ווטסאפ, ו-Hangouts, הם רק חלק מהאפליקציות שנתמכות בידי Notifications in bubble, כולל אפשור מענה מיידי.

מעבר לכך היא תומכת ביישומי מערכת כמו מזג אוויר, הודעות מ-Google Now (גם בסגנון מנצ'סטר יונייטד מובילה 0:1 מול אייאקס בגמר הליגה האירופית), ואפילו הודעות מאפליקציית מזג האוויר. בקיצור: כל אפליקציה שיכולה ליצור התראה מנוטרת היטב על ידי Notifications in bubble שמציגה הודעה מתאימה, ברגע המתאים.

מאגורה לאגורה צומח חסכון לא רע

בגרסת ה-Pro של האפליקציה בה אנו משוחחים היום, שמחירה כשלושה שקלים בודדים אם איני טועה, אפשר עם זאת קצת לנקות את השטח ולקבוע אפליקציות שההודעות מהן ייחסמו. בכל זאת, אני סיבה לראות הודעה שגוגל איכנה מחדש את ה-GPS. אפשר גם לקבוע שההודעות יופיעו לא רק בבלון אלא גם בתפריט ההתראות כרגיל, או להימחק משם.

לחיצה על הבלון פותחת חלון שמכיל את כל ההתראות שפעילות, מסודרות לפי האפליקציות שיצרו אותן, בדרך כלל.

באפליקציות שאפשר לתת מענה מופיע שדה תשובה בקצה ההודעה. ניתן למחוק מהחלון הזה את כל ההודעות בבת אחת, לשמור אותן כהתראות פעילות, ואם רוצים אפשר ללחוץ על צלמית הפעמון הידני כדי להפסיק כלל ועיקר את פעולת האפליקציה.

בצד השני של התפריט הזה יש גם אייקון של נגן מוזיקה, אבל נגן המוזיקה של Notifications in bubble עובד רק עם אפליקציית שירות המוזיקה של גוגל, לכן בארץ קצת קשה לראות מישהו שעושה בזה שימוש.

אז אם אתם מוצאים את עצמכם במשך היום מקדישים זמן רב, ואולי אפילו מיותר – תלוי בנקודת ההשקפה – בטיפול בהתראות, Notifications in bubble יכולה לקצר לכם מאוד את העבודה, וכמו שפעם אמרו בבנקים: "מאגורה לאגורה צומח חסכון לא רע".

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים