אבי בן יוסף, פוג'יטסו: "נצמח בארץ בקצב דו-ספרתי – השנה וב-2013"

"בשנתיים האחרונות התחלנו להפנות את המאמצים שלנו לכיוון המגזר הארגוני", אמר בן יוסף, מנהל פעילות פוג'יטסו בישראל ● לדבריו, פוג'יטסו אמנם מזוהה כחברת חומרה, אולם היא איננה רק כזו

"אנחנו חווים השנה גידול דו-ספרתי במכירות, וכך יהיה גם בשנה הבאה", אמר אבי בן יוסף, מנהל פעילות פוג'יטסו (Fujitsu) ישראל.

בן יוסף פתח והנחה את כנס הלקוחות הראשון שערך היום (ד') הסניף הישראלי של ענקית המיחשוב היפנית במלון דן בתל אביב. לכנס, שנערך בשיתוף פעולה עם אינטל (Intel) ישראל ובהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-100 מלקוחות החברה.

הוא ציין שפוג'יסטו נוכחת בישראל כ-10 שנים ושהוא מנהל את פעילות החברה בארץ מאז 2005. לדבריו, "בשנתיים האחרונות התחלנו להפנות את המאמצים שלנו לכיוון המגזר הארגוני. התחלנו להציג ללקוחות הארגוניים את סל המוצרים אותו אנו מציעים – ממסכים ועד מוצרים כמו תחנות עבודה גרפיות כבדות. אף על פי שפוג'יטסו מזוהה עם חומרה, יש לנו פתרונות שסובבים את המוצרים הללו – פתרונות ניהול, פתרונות לסביבת VDI ופתרונות ניהול לטובת מענה על מגמת BYOD".

"פוג'יטסו מספקת את כל צרכי הארגון, מהמסד עד הטפחות, והיא עוטפת את הפתרונות שלה בתוכנה חכמה", אמר בן יוסף. "כך, לדוגמה, אנחנו לא מייצרים שרת, אלא שרת עבור יישום ייעודי".

עוד הוא אמר, כי פוג'יטסו רוצה להגיע ישירות לארגונים בארץ: "אנחנו רוצים להראות את כלל היצע המוצרים שלנו לארגונים, את כלל הפתרונות לסביבת העבודה הארגונית – מחשבים ניידים, נוטבוקים, טאבלטים, תחנות עבודה. מגמת BYOD, 'הבא את רכיב המיחשוב האישי שלך מהבית', גדלה ויש לנו פתרונות כיצד לשלב רכיבי מיחשוב אישיים אלה בסביבת העבודה הארגונית, כיצד לבצע את ההגירה בצורה חכמה".

פתרונות נוספים שיש לחברה הם בסביבת VDI – וירטואליזציה של תחנות הקצה ושילוב שלהן, פתרונות לניהול רכיבי מיחשוב ניידים וטלפונים חכמים בסביבות הטרוגניות, ציין בן יוסף.

"בכנס אנחנו מציגים חלק מההיצע שלנו לארגונים – כל סביבת העבודה, מוצרי הגישה והקצה לעולם המיחשוב, תחנות עבודה נייחות, מחשבים ניידים וטאבלטים", הוסיף. "בין השאר, נציג טאבלטים מבוססי חלונות 8 (Windows 8) ואנדרואיד (Android). נראה פתרון של לקוח רזה ופתרון זירו קליינט: רק מסך עם לקוח רזה, כשאין עליו מעבד – זה טוב כתחנת קצה המשתלבת בפתרון VDI. המשתמש מתחבר לענן ובקצה הוא נדרש רק למכשיר גישה – חיבור אחד לרשת וחיבור אחד לחשמל".

"אחת לשנה וחצי, אינטל משנה את הייצור והארכיטקטורה"
אריאל בורנשטיין
, מנהל שיווק שותפים באינטל ישראל, הציג את מעבד Ivy Bridge, שיוצר בטכנולוגיה החדשה של טרנזיסטורים תלת-מימדיים, מבוססי שבבים, הבנויים מהטרנזיסטורים החדשים בגודל 22 ננו-מטר.

אריאל בורנשטיין, מנהל שיווק שותפים באינטל ישראל. צילום: ניב קנטור"אינטל פועלת באסטרטגיה עסקית לפיה אחת לשנה וחצי היא משנה את הייצור, ובמקביל, בהיפוך לוחות זמנים, אחת לשנה וחצי היא משנה את הארכיטקטורה", ציין בורנשטיין.

לדבריו, "טכנולוגיית ה-Tri-Gate החדשה מאפשרת לאינטל להפחית בצורה ניכרת את צריכת ההספק של מעבדי המחשבים, להפעיל מערכות מחשב על ידי שימוש במעבדים בעלי צריכת אנרגיה נמוכה ועדיין לשמור על שיפור של 37% בביצועי המעבדים, ופותחת בפניה נתיב מיזעור נוסף. בכוונתנו להמשיך בתהליך המזעור ולייצר את מעבדי הדור הבא שלנו בגיאומטריית ייצור של 14 ננו-מטר בלבד, באמצעות טרנזיסטורי Tri-Gate".

הוא אמר, כי "למרות כל הדיבורים, ה-PC לא מת. יש סיכוי שבגלל הביצועים המוגבלים של הטאבלטים, הם אלה שלא ישרדו וה-Ultrabook הוא זה שיחליף אותם. זה יקרה לאחר שהמחירים שלו ירדו". הוא סיים בציינו, כי "פסגת הטכנולוגיה מבחינת מעבדי Ivy Bridge תהיה בדור השני של ה-Ultrabook".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים