מיקי לומניץ הוא המנמ"ר הבא של התעשייה האווירית

לומניץ שימש עד כה כסגן מנמ"ר החברה, ומונה לתפקיד החדש במקום עופר זלמנוביץ', שפרש ● במסגרת תפקידו הוא ינהל את מרכז טכנולוגיות המידע של התעשיה האווירית ויוביל את אסטרטגיית ה-IT העתידית של החברה

מיקי לומניץ, המנמ"ר החדש של התעשייה האווירית.

מיקי לומניץ נבחר כמנמ"ר החדש של התעשייה האווירית, בעקבות מכרז שהחברה פרסמה לאחר פרישתו של המנמ"ר הקודם, עופר זלמנוביץ' – כך נמסר באחרונה בהודעה מטעם ההנהלה.

במסגרת תפקידו ינהל לומניץ את מרכז טכנולוגיות המידע של התעשייה האווירית, ITC, ויוביל את אסטרטגיית ה-IT העתידית של החברה. מרכז הטכנולוגיות מעסיק כ-400 עובדים והוא משרת את 15 אלף עובדי התעשייה האווירית, שפעילה ב-100 מדינות, עם מחזור מכירות מדווח של 4.5 מיליארד דולר בשנה שעברה, שהייתה שנת שיא בפעילות החברה.

לומניץ, בן 52, הוא בוגר תואר ראשון בהצטיינות יתרה בכלכלה ולוגיסטיקה מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני במינהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. יש לו ניסיון של יותר משני עשורים בתחומי התוכנה, מערכות המידע והגנת הסייבר. בתפקידו הקודם כיהן לומניץ כסגן מנהל מרכז טכנולוגיות המידע וכסגן המנמ"ר של התעשייה האווירית, ולפני כן הוביל את פיתוח מערכות ה-BI של החברה.

תחילת דרכו של לומניץ בתעשייה האווירית הייתה באלתא. לאחר מכן הוא עזב את התעשייה האווירית למשך שש שנים. בתקופה זו הוא צבר ניסיון ניהולי רב, ובין היתר שימש כמנהל ארגון ניהול המוצר והפתרונות לתעשייה בדאסו סיסטמס וכמנהל ארגון השיווק והמכירות בארטיזון.

האתגרים: דור חדש של פלטפורמות, יותר אג'יליות – וסייבר

בשיחה עם אנשים ומחשבים אמר לומניץ כי "אני רואה בתפקיד החדש סוג של שליחות, במיוחד בזמנים מורכבים אלה ובתקופה שבה התעשייה האווירית נמצאת בשיא הצמיחה שלה".

לדבריו, "בעשור הקרוב, המאמץ שלנו יתמקד בהאצת הפיכת הארגון לאג'ילי יותר, בהתאם לאתגרים שעומדים בפניו. תפקיד ה-IT ופעילות המרכז שאני עומד בראשו הוא לשמש כמאיץ למימוש האסטרטגיה של הארגון, כפי שזה קורה גם כיום".

לומניץ ציין כי "סביבת המחשוב של התעשייה האווירית היא מגוונת, תשתית ה-ERP היא של סאפ, לצד מערכות שונות בתחומי ה-IT, בהתאם לאופי הפעילות של החברה. אנחנו עומדים בפני עשור מאוד מאתגר ונערכים לקראת פרויקטים של מעבר לדור חדש של פלטפורמות מתחדשות בכל התחומים של ה-IT".

אתגר נוסף שלומניץ מנה הוא העמקת המעבר לענן. לדבריו, כניסת העננים המקומיים של החברות הבינלאומיים, בעקבות מכרז נימבוס, מעניינת את התעשייה האווירית, והיא נמצאת בקשר עם כל הספקיות, בנוסף לפעילות של החברה בענן שכבר קיימת אצלן. עוד אתגר הוא שימור ההון האנושי. "זה ערך עליון שאני מאמין בו, בין היתר כדי לתת מענה לאתגרי כוח האדם שקיימים בכל המשק", אמר לומניץ.

מה לגבי הסייבר? הרי התעשייה האווירית היא יעד אסטרטגי עבור ההאקרים.
"נכון, ואנחנו מתמודדים עם האתגר הזה בצורה הכי טובה שאפשר. יש לנו מרכז סייבר מתקדם, ואנחנו משקיעים הרבה בתהליכי סייבר ובהגנה".

בועז לוי, מנכ"ל התעשייה האווירית, אמר כי "בהיותה החברה הטכנולוגית הגדולה בישראל ובעלת תשתיות קריטיות, נדרשת לתעשייה האווירית אסטרטגיה אפקטיבית לתפעול ולניהול נכסים, ואני בטוח שבהובלתו של לומניץ, לצד המהנדסים המבריקים בחברה, תתאפשר הטמעת טכנולוגיות חדשניות בתשתיות שלה".

תגובות

(8)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חזי

    בהצלחה למיקי ולכל התעשייה האווירית! בחירה טובה!

  2. דן

    בהצלחה למיקי ולכל התעשייה האווירית!

  3. שלום

    בהצלחה למיקי ולכל התעשייה האוירית.

  4. עמרם

    ברכות ואיחולי הצלחה לכל תעשייה אווירית . עלו והצליחו.

  5. יוסי

    סומך על בועז שבחר את האדם הנכון לתפקיד

אירועים קרובים