מי יהיו המנמ"רים החדשים בעולם הביטוח?

תפקידי מנהלי מערכות המידע של מנורה ו-AIG התפנו אתמול (ד') ומעניינים רבים וטובים בעולם הטכנולוגי ● וגם: אילו משרות בכירות נוספות עדיין פנויות ואילו צפויות להתפנות בקרוב?

מי יחליפו את רון גריסרו ואיריס נחשוני? צילום אילוסטרציה: BigStock

שני תפקידי מנמ"רים בכירים התפנו אתמול (ב') בענף הביטוח, בעקבות המעבר של רון גריסרו למת"ף ושל איריס נחשוני לאורמת. במנורה מבטחים החלו בתהליך לאיתור מנמ"ר שיחליף את גריסרו, שמונה למנכ"ל זרוע המחשוב של הבינלאומי, וכך גם ב-AIG, במקום איריס נחשוני, שמונתה לסמנכ"לית מערכות מידע גלובלית של אורמת טכנולוגיות.

שתי המשרות הללו יאוישו על פי בחירת ועדות איתור שפועלות מטעם החברות.

קבוצת מנורה מבטחים היא אחד הגופים המשמעותיים במשק הישראלי בכלל ובתחומי הביטוח, הפנסיה, הפיננסים ושוק ההון בפרט, והיא מנהלת נכסים בסך של כ-140 מיליארד שקלים. הקבוצה זכתה בפרס בתחרות מצטייני המחשוב 2016 על הטעמת פלטפורמה רב ערוצית מבוססת סיסקו (Cisco), שבוצעה על ידי בינת.

רון גריסרו, המנכ"ל החדש של מת"ף

רון גריסרו, המנכ"ל החדש של מת"ף

המנמ"ר שייבחר יצטרך להתמקד בהאצת פרויקטים טכנולוגיים שיצעידו את מנורה לעידן הדיגיטלי, כחלק מהתחרות בענף. הפעילות של החברה כוללת גם טיפול בקופת גמל – דבר שמייצר אתגר גדול למי שייכנס במקום גריסרו.

דרוש: מנמ"ר לחברת הביטוח הגדולה בעולם

כאמור, גם AIG מחפשת מנמ"ר. אחד האתגרים המרכזיים בעבודה בחברה זו הוא היותה שלוחה של AIG העולמית, שנחשבת לחברת הביטוח הגדולה בעולם, עם 110 אלף עובדים. בישראל משחקת החברה בשוק הביטוח אונליין ומתחרה בביטוח ישיר. בשנים האחרונות נכנסה ענקית הביטוח למיזם בשותפות בינלאומית, שמעניק חבילת הגנה לחברות שנפגעו ממתקפות סייבר או כופרה. הטיפול כולל השתלטות על ניהול החברה בעזרת צוותים מקצועיים מתחומי המשפט, הפיננסים והתקשורת.

איריס נחשוני, סמנכ"לית מערכות מידע גלובלית באורמת טכנולוגיות

איריס נחשוני, סמנכ"לית מערכות מידע גלובלית באורמת טכנולוגיות

בשנה שעברה השלימה AIG פרויקט ענק לשדרוג מערכות המידע שלה, בהיקף של מיליוני שקלים – פרויקט שאותו הובילה נחשוני. המנמ"ר שייבחר יצטרך להמשיך בהטמעת המערכת ולהמשיך לספק לחברה פתרונות בזירה התחרותית של העולם הדיגיטלי, שהפך להיות מאוד חם בשנים האחרונות.

משרות פתוחות נוספות

עוד משרה, שעדיין פנויה, היא מנמ"ר בנק לאומי, במקום דן ירושלמי. נכון לכתיבת שורות אלה טרם התקבלה החלטה על המועמד הנבחר, על אף שכבר סומנו אלה שהגיעו לשלב הגמר.

משרה נוספת שצפויה להיפתח, ככל הנראה, היא לאחד התפקידים הטכנולוגיים – לא בהכרח מנמ"ר – באחת מהרשויות הממשלתיות הגדולות. עדכונים בהמשך.

המשרה הנחשקת ביותר, שתעניין רבים בענף בהמשך השנה ואולי גם בשנה הבאה, היא על תפקיד מנמ"ר חברת החשמל, במקום יוסי שנק, שטרם הודיע מתי יפרוש לגמלאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים