"יש לי כבוד לטכנולוגיה – אבל ההון האנושי במקום הראשון"

"המטרה היא 'לענן את הכול', עם אינטגרציה חלקה לניהול 'נדל"ן ה-IT ההיברידי' המלא", אמרה ענת קליין-וינטר, מנכ"לית HPE ישראל, בראיון ראשון מאז כניסתה לתפקיד

ענת קליין-וינטר, מנכ"לית HPE ישראל.

"כשנכנסתי לתפקיד החדש, שמתי לב שהערכים וה-'אני מאמינה' שלי מתכתבים עם הערכים של HPE – של שוויון, הכלה, ועשייה עסקית מקצועית לפי אמות מידה ואתיקה בסטנדרטים גבוהים. ערכים אלה הם אבני הבסיס בהובלת הפעילות העסקית של HPE בישראל: טכנולוגיה חדשנית, הלקוחות, שהם יסוד קיומנו, החיבור עם השותפים העסקיים שלנו ועובדי החברה, שפועלים במקצוענות, זריזות ושקיפות. לצד הטכנולוגיה, שהיא חשובה, אני מאמינה שההון האנושי חשוב עוד יותר", כך אמרה ענת קליין-וינטר, מנכ"לית HPE ישראל.

קליין-וינטר עובדת ב-HP וב-HPE מזה 28 שנים. בחמש השנים האחרונות היא ניהלה את אסטרטגיית המכירות, התכנון והתפעול העסקי של הסניף הישראלי של החברה. בתחילת השנה היא החליפה את אורי ברגמן, ששימש בתפקיד מאז 2015 ומונה למנכ"ל EdgeconneX ישראל.

בראיון זה, שהוא הראשון מאז כניסתה לתפקיד, היא אמרה כי "אני רואת חשבון ובאה מעולם הכספים. התקדמתי במהלך השנים בתוך החברה לתפקידים בכירים בתחום הניהול הפיננסי. התמיכה בביזנס חיברה אותי לעולם העסקי. אני רואה בתפקיד המנכ"לית הזדמנות: אני מכירה את החברה לעומק ומחוברת לאסטרטגיה שלה, שנותנת מענה מקצועי לאתגרי הלקוחות עם טכנולוגיות חדשניות".

היא ציינה כי "כשאנטוניו נרי נכנס ב-2017 לתפקיד מנכ"ל HPE העולמית, הוא היתווה שלושה עקרונות אסטרטגיים: דאטה – הנתונים הם הנכס החשוב בארגון, ויש להפיק מהם תובנות מושכלות ובמהירות; המיקוד בקצה, שאליו עוברות חלק מעוצמות המחשוב; ויכולות הענן. לאלה נוספה באחרונה הבינה המלאכותית היוצרת, שחידדה את המיקוד שלנו: משימתנו היא להנגיש פתרונות IT מהקצה לדאטה סנטר, ולענן הפרטי והציבורי, באופן מאובטח ומוכלל, לאורך כל הדרך".

"פה נכנסת הרכישה המתוכננת של HPE את ג'וניפר, שתאפשר לנו להפוך לשחקן תקשורת משמעותי, ותשדרג את יכולות ה-AI שלנו בעולמות החיבוריות והקישוריות. היא תתווסף להיצע התקשורת הקיים, עם עולמות הענן ההיברידי, השרתים, התוכנה והאחסון", אמרה קליין-וינטר.

הענן ההיברידי הוא בעצם תפיסת הענן שלכם?
"כן. אנחנו דוגלים בתפיסת הענן ההיברידי ומתמקדים בהנגשת היצע הפתרונות שלנו בחוויית ענן. לפי חברות המחקר, רק כשליש מהיישומים הארגוניים יימצאו בענן הציבורי, והשאר – בעננים פרטיים או בדאטה סנטר. אנו נותנים חוויה דמוית ענן עם פלטפורמת HPE GreenLake. חוויית המשתמש מהווה כוכב הצפון עבורנו".

לדבריה, "שירותי הענן שלנו מספקים את כל מנעד השירותים: תקשורת כשירות, אחסון כשירות, בינה מלאכותית ולימוד מכונה, והכול – כשירות מנוהל". היא הסבירה ש-"אנחנו מציעים ענן פרטי סטנדרטי, קל לפריסה כמו ענן ציבורי. הוא מאפשר חיזוי, הקצאה ופריסה של שירותי ענן פרטי מקומי עבור לקוחות ארגוניים, עם אוטומציה מוגברת, שמאפשרת שדרוג לפי SLA (הסכם רמת שירות – י"ה)".

רכישות בישראל

במרץ 2023 רכשה HPE את אקסיס סקיוריטי הישראלית במאות מיליוני דולרים. זו מספקת פלטפורמה שבונה ניהול בגישה מאובטחת ונוחה ליישומים עסקיים. רכישתה הצטרפה לרכישת סימפליויטי הישראלית מ-2017, ב-650 מיליון דולרים. עוד רכישה של HPE בישראל קרתה לפני שלוש שנים – זו של זרטו, ב-374 מיליון דולר. הנרכשת עוסקת בניהול והגנה על נתוני ענן מפני תוכנות כופר, מתקפות סייבר והשבתות לא מתוכננות. כל הנרכשות הצטרפו למרכז המו"פ של החברה בארץ.

האם יש עוד חברות ישראליות שנמצאות "על כוונת" הרכישות שלכם?
"מה שאומר בנושא זה הוא שלא נאמרה המילה האחרונה שלנו לגבי עוד רכישות בארץ. ישראל היא מדינה שיש בה הרבה הזדמנויות עסקיות".

לסיכום היא אמרה כי "המטרה היא 'לענן את הכול'. הפלטפורמה שלנו – מהקצה ועד לענן – מספקת אינטגרציה חלקה לניהול 'נדל"ן ה-IT ההיברידי' המלא – באמצעות פלטפורמת HPE GreenLake".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים