פוםוום ממנה את שירה פאיאנס-בירנבאום ליו"רית הדירקטוריון

לפאיאנס-בירנבאום ניסיון של שנים רבות כדירקטורית בחברות ציבוריות בת"א ובנאסד"ק, כמו גם בחברות פרטיות וממשלתיות, וב-25 השנים האחרונות היא מכהנת בשורת תפקידים ניהוליים בכירים

שירה פאיאנס-בירנבאום, יו"רית הדירקטוריון של פוםוום.

דירקטוריון חברת פוםוום (Pomvom), המפתחת ומספקת פתרונות תיעוד חווייתי דיגיטלי לשוק הגלובלי של פארקי השעשועים והאטרקציות, המחליפים פתרונות צילום אופרטיביים קיימים, אישר השבוע את מינויה של שירה פאיאנס-בירנבאום ליו"רית הדירקטוריון, זאת לאחר כהונה של למעלה משנתיים כדירקטורית בחברה.

ב-25 השנים האחרונות מכהנת פאיאנס-בירנבאום בשורת תפקידים ניהוליים בכירים. בין השאר, כיהנה כמשנה למנכ"ל מיקרוסופט ישראל וכמנהלת חטיבת ניהול ביצועים, אסטרטגיה ושיווק וטרנספורמציה דיגיטלית בחברה, כנשיאה גלובלית של חברת הסייבר סימפייר, כמנהלת אגף אסטרטגיה, שיווק ושימור לקוחות בפרטנר תקשורת. כמו כן כיהנה כמנכ"לית וכיזמית חברת חצי חשבון מקבוצת הפניקס ולפני כן, כמנהלת חטיבת הייעוץ האסטרטגי והשיווקי ב-PwC – קסלמן וקסלמן.

לפאיאנס-בירנבאום ניסיון של שנים רבות כדירקטורית בחברות ציבוריות בת"א ובנאסד"ק, כמו גם בחברות פרטיות וממשלתיות, ובתחומים מגוונים, הכוללים טכנולוגיות מתקדמות, הנפקות ופיננסים, סמיקונדוקטור, דאטה סנטרים, ביטוח, בנקאות, תעשייה ועוד. ביניהן מכהנת כיום בחברת אודיוקודס (AudioCodes), בחברת AnyVision Interactive – OOSTO ובחברת ריסקיו (RiskQ).

פאיאנס-בירנבאום אמרה לאחר מינויה, כי "אני מודה ושמחה על בחירתי ליו"רית דירקטוריון חברת פוםוום, אותה אני מלווה למעלה  משנתיים וחווה מקרוב את חדוות היצירה, ההתפתחות, הצמיחה והחדירה שלה לשווקים ופארקי שעשועים חדשים מסביב לעולם. אני גאה להיות חלק מחברה, המתמקת בקידום נשים לתפקידים משמעותיים ועל הייצוג הנשי של הנהלת החברה, שעומד על יותר מ-50%. בימים אלה אנחנו בעיצומו של מהלך משמעותי וחשוב מאוד בחייה של החברה –  מיזוג עם  הספאק Israel Acquisitions Corp, ומעבר למסחר בנאסד"ק. אני סמוכה ובטוחה שהחברה רק בתחילת דרכה ונכונו לה עוד פסגות רבות לכבוש בהמשך הדרך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים