טראביס גרנט, EMC: "הקמת ענן מיחשוב מהווה את המענה הטוב ביותר למצוקות של המנמ"רים"

"מנמ"רים מצויים במצוקות קשות, תפעוליות ותקציביות. יותר ויותר הם מחפשים וירטואליזציה, כדי לשפר באופן דרמטי את הביצועים והגמישות של מערכות ה-IT הקיימות שלהם", אמר גרנט - מנהל תחום ענן פרטי ב-EMC העולמית - בכנס השנתי של EMC ישראל, שנערך במשותף עם VMware וסיסקו ● לדבריו "השילוב בין שלוש החברות מאפשר לנו לספק וירטאליזציה ברמה גבוהה ויכולות ענן דינמיות, יעילות, וגמישות"

"מנמ"רים מצויים במצוקות קשות, תפעוליות ותקציביות. יותר ויותר הם מחפשים וירטואליזציה, כדי לשפר באופן דרמטי את הביצועים והגמישות של מערכות ה-IT הקיימות שלהם. אנו מספקים חזון משכנע ומפת דרכים חשובה לכל חברה, המחפשת להקים ענן מיחשוב, כי זו התשובה האולטימטיבית למצוקותיהם. כך הם יממשו את IT 3.0"; כך אמר טראביס גרנט, מנהל תחום ענן פרטי ב-EMC העולמית.

גרנט היה דובר המפתח בכנס השנתי של EMC ישראל, שנערך היום (ד') במרכז הכנסים אבניו. השנה נערך הכנס במשותף עם סיסקו (Cisco) ו-VMware לרגל שיתוף הפעולה של החברות, והוא נשא את הכותרת "העידן החדש  במיחשוב ענן". את הכנס הנחה הקוסם רון פרשט.

גרנט ציטט את הערכות חברת המחקר מקינזי (McKinsey), לפיהן ההוצאות העולמיות על טכנולוגיות תשתית נתונים ושירותים, עומדות על כ-350 מיליארד דולרים בשנה, כשמחציתן מוצאת על מוצרים והשאר על הוצאות התפעול, משמע שירותים. על פי חברת המחקר, 70% ויותר מעלויות אלה מוקדשות לשמירה על התשתית הקיימות, ורק 30% או פחות – מוקדשות לטובת יוזמות טכנולוגיות ויישומים חדשים, ליצירת בידול ופריצת דרך עבור עסקים.

לדברי גרנט, "מקינזי מעריכה שעד שנת 2015 יושקעו 85 מיליארד דולרים, המהווים כ-20% משוק זה, בבניית מערכים של דטה סנטר וירטואלי וטכנולוגית ענן פרטי. אנו ב-EMC מצטרפים להערכה זו, ומרגישים בקרב הלקוחות את תחילתו של המסע לענן הפרטי שלהם, זה שיחסוך כאבי ראש, ייעל ויחסוך משאבים כספיים בקנה מידה גדול".

גרנט תיאר בפני המשתתפים בכנס את שיתוף הפעולה שהוכרז לפני חודש בין EMC, סיסקו ו-VMware, שלדבריו "מאפשר ללקוחות לממש תשתית וירטואלית אחודה, המהווה צעד ראשון לקראת מיחשוב ענן פרטי. הטכנולוגיה החדשה מבוססת על סביבת מחשוב וירטואלית, שמטרתה להוזיל את עלויות הרכישה, ההטמעה והתקורות הכרוכות בניהול תשתיות המידע".

הוא הוסיף, כי החזון כולל "תשתית IT בארגון, המבוססת על מיחשוב ענן פרטי, שיכולה להיות מנוהלת על ידי ארגון או צד שלישי כלשהו. מיחשוב ענן פרטי מציע יכולות ניהול משאבי מיחשוב מרכזיים, המאפשרים הקצאה דינמית, בהתאם לדרישות העסקיות המשתנות, בעלויות נמוכות מהמקובל כיום".

שיתוף הפעולה, המכונה VCE, הסביר, כולל אספקת חבילת תשתיות מוכנה, Vblock, הכוללת פתרונות מיחשוב מקצה לקצה לבניית ענני מיחשוב פרטיים לארגונים בגדלים שונים, עם מערך תמיכה אחד, שירותים מקצועיים, מעבדות משותפות של שלוש החברות ועבודה צמודה של צוותי הפיתוח. המטרה, גרנט הסביר, היא "לנהל את תשתיות המידע בארגונים בעידן מיחשוב הענן ולבנות תשתית וירטואלית יעילה תוך צמצום עלויות מתבקש בזמנים של האטה כלכלית גלובלית".

"השילוב המשולש מאפשר לנו לממש מטרות אלה", הוסיף "ומספק וירטאליזציה ברמה גבוהה, יכולות ענן דינמיות, יעילות, אספקה לפי דרישה וגמישות. כך יסופקו רכיבי IT כשירות, במודל XaaS, עם דטה סנטר מבוקר ומאובטח".

"מדובר בגישה חדשה לחלוטין למרכז הנתונים", סיכם גרנט, "שבאה לשפר את הניצולת, את צריכת החשמל, אבטחת המידע, וכל זאת – תוך הפחתה משמעותית של העלות הכוללת לארגונים".

ניקולא לה-בלנק, מנהל ערוצים ומנהל מכירות לאזור EMEA ב-EMC, בעז מעוז, מנכ"ל סיסקו ישראל, ושמוליק ענתבי, מנהל פעילות VMware ישראל ותורכיה – בירכו את הבאים. דוברים נוספים היו וונדי מארס, מנהלת תחום מרכזי נתונים ווירטואליזציה בסיסקו אירופה, ומריאנה טסל, סגנית נשיא להנדסה ב-VMware העולמית. לאחר מכן התפצל הכנס למסלולים מקצועיים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. הילה

    כנס עלוב בלי מעוף או יחודיות. חפ-לפ ! שום אמירה בעיצוב

אירועים קרובים