"אנו רוצים להוות בית וקורת גג מקצועית לאותם אלפי מקצועני IT"

כך אמר אריה עמית, יו''ר הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל ● לדבריו, "על הלשכה להתחדש בשירותים ובערכים שהיא תורמת, ולהיות יצירתית באופן בו תעביר את הידע ואת הערכים המוספים שלה"

אריה עמית, לשעבר יו"ר הלשכה לטכנולוגיות המידע. צילום: ניב קנטור

"האתגר שבפניו עמדה הלשכה בשנים האחרונות, הוא לבנות ולהמציא את עצמה מחדש, כך שהיא תוכל להתאים את עצמה ולהשתנות בהתאם לשינויים שחלים בסביבתה המקצועית ועסקית". כך אמר אריה עמית, יו"ר הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל.

עמית דיבר בפתח כנס "הפסגה הדיגיטלית – מאסטרטגייה ליישום", הכנס השנתי של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, על שם שלמה טירן, מיסודה של לשכת מנתחי מערכות מידע. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ד') במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מקצועני IT. את המליאה המרכזית הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה.

צילום ועריכת וידיאו: דותן גור

לדברי עמית, "על הלשכה להתחדש בשירותים ובערכים שהיא תורמת, ולהיות יצירתית באופן בו תעביר את הידע ואת הערכים המוספים שלה, לטובת חבריה בפרט – והחברה הישראלית בכלל".

בעולם המערבי, אמר עמית, "בתוך כלל ענף המחשוב, 7%-6% מהם הם מקצועני IT. בהינתן שהתעשייה בארץ מונה כ-200 אלף איש, אנו רוצים להוות בית לאותם אלפי מקצוענים. החזון שלנו הוא שהלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל תהווה קורת גג מקצועית וחברתית לאותם מקצוענים".

לחשוב מחוץ לקופסה

"האתגר שבפניו עמדה הלשכה בשנים האחרונות", אמר עמית, "הוא לבנות ולהמציא את עצמה מחדש, כך שהיא תוכל להתאים את עצמה ולהשתנות בהתאם לשינויים שחלים בסביבתה המקצועית ועסקית. על הלשכה להתחדש בשירותים ובערכים שהיא תורמת, ולהיות יצירתית באופן בו תעביר את הידע ואת הערכים המוספים שלה, לטובת חבריה בפרט – והחברה הישראלית בכלל". לכן, הסביר, "אתגר שכזה חייב אותנו לחשוב מחוץ לקופסה, על מודלים אחרים לפעילות הלשכה, על שירותים משודרגים ועל גישה שונה ליצירת הערך לחברים".

"האסיפה הכללית של הלשכה והנשיאות הנבחרת", אמר עמית, "גיבשו ואישרו אסטרטגיה וחזון, לפיו הלשכה מהווה ארגון המאגד, מפתח ומייצג את כל אנשי טכנולוגיות המידע והתקשוב בישראל, במטרה לייצר ערך חברתי, ארגוני ועסקי, ולהוות בית מקצועי יציב לקידום חבריו. שמה הוא הלשכה לטכנולוגיות מידע בישראל, (הלט"מ) – מיסודה של לשכת מנתחי מערכות מידע. הלשכה בחרה להיקרא על שם שלמה טירן ז"ל, מחלוצי המחשוב במדינת ישראל וממייסדי האגוד והלשכה".

כך, סיכם עמית, "אנו רוצים להפוך את הלשכה ממועדון מקצועי ממוקד במנתחי מערכות מידע – להתאגדות מקצועית רחבה. אנו פותחים את שורותינו לא רק למנתחי מערכות מידע מוסמכים, אלא לכל מי ש'נוגע' בתקשוב: מנהלי אבטחת מידע, אנשי BI, מנמ"רים, מנהלי פרויקט IT, מנהלי בסיסי נתונים, מפתחי אפליקציות מובייל ועוד".

"המשמעות העיקרית של השינוי היא ביצירת קורת גג אחת, לכל הקהילה המקצועית המגוונת העוסקת בטכנולוגיות המידע. ליד מנתחי המערכות המוסמכים נמצא בעתיד גם אנשי פיתוח, אבטחת מידע, אבטחת איכות, מומחי ניתוח נתונים ועוד רבים אחרים. כל אלה יהוו מארג שלם של מקצועיות וידע. היום מונה הלשכה מאות חברים פעילים, המהווים את עילית בעלי המקצוע בתחום ניתוח מערכות המידע בישראל. אנו מצפים להגדיל מספר זה לאלפים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים