שעות אחרי שקרתה: התקלה החמורה בפלאפון עדיין לא תוקנה במלואה

החברה העבירה את המנויים מהמתג שנשרף בפתח תקווה לזה שברמלה, ותסיים את תיקונו "בימים הקרובים" ● נכון לשעות אחר הצהרים, השירות חזר למרבית הלקוחות שנפגעו מהתקלה - אולם חלק מהם עדיין סובלים מקשיים בהוצאת וקבלת שיחות וסמסים, ומבעיות בגלישה

פלאפון

שבע שעות אחרי שקרתה, התקלה ברשת פלאפון עדיין לא תוקנה במלואה. נכון לכתיבת שורות אלה (15:30), גולשים רבים עדיין סובלים מקשיים בקבלת והצאת שיחות והודעות SMS, ומבעיות בגלישה. עם זאת, על פי החברה, אצל מרבית הלקוחות שחוו את התקלה – היא כבר נפתרה. מנכ"ל פלאפון, רן גוראון, יכנס אחר הצהרים תדרוך עיתונאים בו הוא צפוי להסביר על התקלה.

התקלה החלה לאחר שהתחוללה שריפה בארון חשמל באחד ממתגי החברה בקריית אריה שבפתח תקווה. השריפה כובתה על ידי המערכות של פלאפון, ללא נפגעים.

בהודעת החברה משעות הצהרים המאוחרות נמסר כי "מרבית הלקוחות חווים כבר כעת שירות מלא, בכלל זה שיחות, גלישה וסמסים. בעקבות השריפה הבוקר (ב') במתג החברה בפתח תקווה הועברו כל מנויי החברה למתג השני ברמלה – והעברה זו הושלמה בשעות הצהריים. כרגע מבוצעות פעולות נוספות להרחבת הקיבולת ברשת לכלל הלקוחות".

חדר החשמל השרוף בפלאפון. צילום: יח"צ

חדר החשמל השרוף בפלאפון. צילום: יח"צ

עוד נכתב בהודעה כי "צוותים מוגברים יעבדו במהלך כל שעות הלילה על מנת להשלים את העבודות ברשת ולתקן את הנזקים שגרמה השריפה. בשעות הצהריים שונע למתג בפתח תקווה גנרטור חיצוני שמטרתו לעקוף את מערכת החשמל השרופה, וזאת במטרה להחזיר את המתג לתפקוד. השבת מתג פתח תקווה לפעילות מלאה תארך מספר ימים".

התקלה החלה לפני השעה 09:00, כאשר רק אחרי 12:00 החל השירות לחזור לחלק מהלקוחות. לדברי פלאפון, "עדכון אודות התקלה יצא למשרד התקשורת וכן ללקוחות הפונים למוקדי החברה, כמו גם באתר שלה וברשתות החברתיות".

ממשרד התקשורת נמסר בשעות הבוקר כי הוא "קיבל דיווח מיידי על התרחשות התקלה הארצית בפלאפון בסמוך להתרחשותה, ומנכ"ל פלאפון מעדכן את מנכ"ל משרד התקשורת על הנעשה בעניין באופן שוטף. מהנדסי משרד התקשורת נמצאים בחדר הבקרה של פלאפון ומפקחים אישית על הטיפול, על מנת לסיים את התקלה בהקדם ולהחזיר את השרות ללקוחות החברה. פלאפון הונחתה להעביר ללקוחות מידע עדכני ככל האפשר לצמצום הנזקים עד לסיום הטיפול בתקלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים