החלה ההרשמה ל-IT Awards 2015 – תחרות פרויקטי המחשוב המצטיינים

בין הקטגוריות: ניטור, שליטה ובקרה, תשתיות טכנולוגיות, מערכות ליבה, אנליטיקה, מינוף טכנולוגיות מתקדמות ושיפור תהליכים עסקיים ● המועד האחרון להגשת מועמדות: 1 בספטמבר

ההצטיינות במרכז. IT Awards 2015

מנהלת תחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2015 של אנשים ומחשבים הודיעה על פתיחת ההרשמה להגשת פרויקטים לתחרות, המתקיימת זו השנה ה-13 ברציפות. נציגי יחידות ה-IT בארגונים יכולים להגיש את המועמדות עד 1 בספטמבר, באמצעות אתר התחרות בלבד. טקס ההכתרה יתקיים במהלך חודש דצמבר.

ועדת ההיגוי של התחרות פרסמה את הקטגוריות המרכזיות שהתחרות תתמקד השנה: ניטור, שליטה ובקרה, תשתיות טכנולוגיות, מערכות ליבה, ניתוח נתונים (אנליטיקה), מינוף טכנולוגיות מתקדמות, שיפור תהליכים עסקיים, יצירת בידול, השגת יתרון תחרותי ופרויקטים מיוחדים.

מאז שהחלה התחרות, היא חרטה על דגלה לעודד את המצוינות בארגוני ה-IT, המשולבים בכל מגזרי המשק – בסקטורים הפרטי, הציבורי והביטחוני. העלאת ערך המצוינות היא האתגר שעומד בפני כל מנמ"ר – הן פנימה, כלפי ה-IT שהוא מנהל, והן בשקיפות כלפי הארגון אותו הוא משרת. הפרויקטים המוגשים נבדקים על ידי צוות של כמה עשרות שופטים, אנשי מקצוע, מנמ"רים, יועצים ועיתונאי טכנולוגיה. האותות ניתנים לקבוצות של ארגונים.

טקס ההכתרה בחודש דצמבר הוא האירוע המרכזי של הענף, ומוזמנים אליו, מלבד הזוכים, מנהלים בכירים, מנכ"לי חברות היי-טק ומוזמנים נוספים.

יצוין כי פרס המנמ"ר המצטיין לשנת 2015 יינתן בתחרות נפרדת וכי הוא אינו נכלל בתחרות זו.

בשנה שעברה קטפו את פרסי המצוינות שורה של ארגונים מובילים, כגון עיריית תל אביב-יפו, מכבי שירותי בריאות, סלקום, בנק ירושלים, התעשייה הצבאית, קבוצת שיכון ובינוי, יחידות של צה"ל בתחום התקשוב, חברת החשמל ולאומי קארד. One1 קיבלה פרס מיוחד על כך שחמישה פרויקטים בתחרות נעשו בשיתוף פעולה איתה.

בראש מנהלת התחרות עומדים פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים; יהודה קונפורטס, העורך הראשי של קבוצת אנשים ומחשבים; חגית קדם, מנהלת ומפיקת התחרות; עו"ד אביב אילון, היועץ המשפטי של התחרות; ונטלי גבאי, סמנכ"לית שיווק ואירועים באנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים