פבלו הורנשטיין, IT Analyzer: "המרווח בין דרישות הארגון לבין התקציב חייב להצטמצם"

"המטרה היא לנצל בצורה מקסימלית את המשאבים, כדי לנסות ולעמוד בדרישות", אמר הורנשטיין - סגן נשיא לקדם מכירות בחברה, בכנס CloudCon החמישי של אנשים ומחשבים ● אופיר אבקסיס, סמנכ"ל תפעול בטרה-סקיי: "אחד השימושים החשובים ביותר במיחשוב ענן הוא גיבוי"

"המרווח בין הדרישות ההולכות וגדלות של הארגון לבין התקציב ההולך ויורד, חייב להצטמצם. המטרה היא לנצל בצורה מקסימלית את המשאבים, כדי לנסות ולעמוד בדרישות", כך אמר פבלו הורנשטיין, סגן נשיא לקדם מכירות ב-IT Analyzer. "אני כמובן מדבר על שימוש בענן ציבורי, כי ענן פרטי הוא בסך הכל הרחבה של מרכז הנתונים", הסביר.

הורנשטיין אמר את הדברים בכנס CloudCon החמישי של קבוצת אנשים ומחשבים, שנערך אתמול (ג') במרכז הכנסים של מלון דייוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. לדבריו, הפתרון של IT Analyzer מהווה שכבה חדשה מעל המערכת, שבוחנת את מה שהספקים השונים עשו במערכת, וכיצד ניתן למטב את המשאבים הללו. "אנחנו מסתכלים על כל המערכות ההטרוגניות ומפעילים עליהן מנוע שמבצע ניתוח לכל הנקודות באופן מחובר, כדי לספק תמונה רחבה יותר, המאפשרת ללמוד כיצד למקסם את ה-IT. כך, כל אחד מקבל את החלק הרלבנטי עבורו לביצוע האופטימיזציה. הכלי שלנו אוסף מידע חשוב מאוד מכל הנתונים ומבצע את הקורלציה בין כל הדברים, כדי לאפשר ולקבל את ההחלטה המתאימה".

המטרה, אמר הורנשטיין, היא להשאיר את המירב מההשקעות הנוכחיות, לאפשר ל-IT לתת את השירותים הטובים ביותר ולבחון באותה מידה כיצד והיכן להוציא את הכסף בצורה הטובה ביותר. "הפתרון שלנו עוזר לבצע רכישות חכמות יותר בזכות החזרת משאבים למערכת, שמאפשרת לפעמים לדחות רכישות שאין בהן צורך דחוף. בנוסף, הוא מסייע בקבלת החלטות חכמות יותר בזמן אמת, באיתור כשלים אפשריים ובהפחתת סיכונים. אנחנו מסתכלים ונותנים כיוון למנהלי ה-IT כדי למצוא את הבעיות מראש ולמנוע מהן לגלוש למשתמשי הקצה. בסופו של דבר אנחנו לוקחים את ה-DNA של ה-IT ופורסים אותו בפני מקבלי ההחלטות, כדי שיוכלו לנהל את תחום ה-IT טוב יותר".

אופיר אבקסיס, סמנכ"ל תפעול בטרה-סקיי. צילום: קובי קנטוראופיר אבקסיס, סמנכ"ל תפעול בטרה-סקיי (Terasky), אמר בכנס כי "אחד השימושים החשובים ביותר במיחשוב ענן הוא גיבוי. אנו מציעים מתודולוגיה בשם G-Recover, שמבוססת על טכנולוגיה של חברת Asigra, המפתחת פתרונות גיבוי בענן כבר למעלה מ-25 שנה. המדובר בפתרון שיכול לתת מענה לגיבויים של כלל מרכז הנתונים – החל משרתים, דרך תחנות קצה ומחשבים ניידים ועד לטלפונים חכמים וטאבלטים".

טרה-סקיי, ציין אבקסיס, היא חברת בוטיק המתמחה בפתרונות לתשתיות מיחשוב מבית EMC ו-VMware. על הפתרון שמציעה החברה אמר, כי "מדובר בהגנת נתונים מבוססת ענן, שמשתמשיה פועלים על בסיס הגדרות שאנחנו קובעים. היא רצה ברקע, בלי בכלל שצריך להפעיל את היישום, ומציעה את היכולת לבצע גיבוי לפי דרישה באמצעות ממשק אינטואיטיבי וברור, שמאפשר לקבוע אלו יישומים ונתונים לגבות באמצעות התוכנה בכל פעם שלוחצים על הכפתור".

לפי אבקסיס, הפתרון לחדרי המחשב הוא Agentless, ומבצע בזמן ההרצה דה-דופליקציה, כיווץ והצפנה – ולא משנה על גבי איזו פלטפורמה הוא רץ. " הפתרון מבצע בפעם הראשונה גיבוי מלא בהתאם להגדרות, ולאחר מכן הוא הפוך אינקרימנטלי לתמיד, ברמת הבלוק. זה אומר שחלונות הגיבוי קטנים מאוד בדרך כלל. המודל יכול להתממש בשלוש דרכים: בגיבוי לענן ציבורי של ספק שירות, בגיבוי לענן פרטי או בגיבוי לענן היברידי – כשבמקרה כזה הגיבוי מבוצע אצל הלקוח, אבל בענן הציבורי נשמרים הרישיונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים