פרס החדשנות של אינסטגרם – לפריון הישראלית

דורון גרסטל, מנכ"ל פריון. צילום: תמר מצפי

חטיבת המדיה החברתית של פריון הישראלית, שנקראת MakeMeReach, זכתה בפרס החדשנות של אינסטגרם סטורי (Instagram Story), עבור עבודתה עם אחד המותגים האייקוניים ביותר בעולם – דיסני (Disney).

הפרס ניתן ל-MakeMeReach על קמפיין ההשקה של סרטי דיסני היפה והחיה ושומרי הגלקסיה 2.

מתוך הקמפיין. קרדיט: MakeMeReach

מתוך הקמפיין. קרדיט: MakeMeReach

פלטפורמת MakeMeReach משתמשת בטכנולוגיה הכוללת פיצ'ר בשם סטורי סנטר, שבו מפרסמים יכולים לצפות ולבצע אופטימיזציה של המודעות שבאוויר ולעשות התאמות לקמפיין על סמך הביצועים. דיסני רשמה בעקבות הקמפיין ירידה של 38% במחיר ה-CPM (עלות ל-1,000 חשיפות) בהשוואה למודעות בפיד הרגיל של אינסטגרם. כמו כן, העלות לליד (CPL) הייתה נמוכה פי חמישה מהממוצע.

דורון גרסטל, מנכ"ל פריון. צילום: תמר מצפי

דורון גרסטל, מנכ"ל פריון. צילום: תמר מצפי

דורון גרסטל, מנכ"ל פריון, ציין כי "מדובר בהישג מדהים עבורנו. לא רק שהזכייה הזו מתווספת לאסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח שלנו, אלא היא גם הזכייה מאפשרת לנו להפוך לשותף חזק עוד יותר עבור אינסטגרם".

פייר פרנסואה שירון, מייסד שותף של חטיבת המדיה החברתית של פריון, ציין ש-"אינסטגרם סטוריז מקפיצים את מודעות הווידיאו לשלב הבא. בקמפיין זה אפשרנו לדיסני לייעל ביצועים ולהגיע לקהל מסיבי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים