סוף המרוץ: שי אוזון נבחר למנכ"ל One1 תוכנה

אוזון גבר במרוץ על ארז גולדשטיין, ראש חטיבת התוכנה של One1 ● הבחירה בוצעה במסגרת המהלך שעליו הוחלט בחברה להקמת שתי חברות חדשות: One1 תוכנה ו-One1 תשתיות ● גולדשטיין שלח לחבריו ב-One1 מכתב ובו כתב, כי "אני מניח שבשבועות הקרובים אעשה מספר בחירות בעצמי ואדע להיכן מובילה אותי הדרך"

מועצת המנהלים של One1 החליטה אמש (א') לבחור בשי אוזון למנכ"ל חברת One1 תוכנה, אחת משתי החברות העל החדשות שהיא מקימה במסגרת שינוי ארגוני רוחבי שעליו החליט מנכ"ל הקבוצה, עדי אייל. אוזון גבר על ארז גולדשטיין, העומד בראש חטיבת התוכנה של One1, שהתמודד אף הוא על התפקיד. ההכרעה נתקבלה לאחר שאייל קיים אתמול פגישות עם שני המועמדים. ההתמודדות בין השניים הייתה צמודה, ואתמול רווחו הערכות שונות לגבי הסיכוי של כל אחד מהם.

אוזון הצטרף ל-One1 ב-2002, ומשמש כיום כמנכ"ל One1ERP. הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות באוניברסיטת תל אביב ומוסמך מטעמה במנהל עסקים בהתמחות מערכות מידע.

הבחירה באוזון בוצעה לאחר שהוחלט בקבוצה על הקמת שתי חברות: One1 תוכנה ו-One1 תשתיות, שבראשה יעמוד עדי שיין, כיום ראש חטיבת המערכות של One1. חברה זו תרכז תחתיה את הפעילות של One1 מערכות ושל הראל טכנולוגיות מידע, שנרכשה על ידי הקבוצה באוקטובר האחרון. One1 תוכנה תכלול את הפעילות של One1UP ,One1ERP וחטיבת היועצים של הקבוצה.

בתגובה לבחירה אמר אוזון, כי "אני מודה על הבחירה והבעת האמון ובטוח שיחד נוביל את One1 ליעדים חדשים ולצמיחה מואצת".

במכתב ששלח הבוקר גולדשטיין לחבריו ב-One1 הוא כתב, בין היתר: "בשורה התחתונה – לא נבחרתי. עדי אייל העדיף את שי אוזון על פניי. לאחר האכזבה הטבעית שאפפה אותי בחצי השעה הראשונה, עברתי למחוזות של חשיבה ותכנון לגבי העתיד עם הרבה אנרגיות חיוביות. אני מניח שבשבועות הקרובים אעשה מספר בחירות בעצמי ואדע להיכן מובילה אותי הדרך".

אייל אמר, כי "על התפקיד התמודדו שני מנהלים בכירים. מדובר בשני מועמדים ראויים, שצמחו בחברה והצליחו בכל התפקידים שמילאו והגיעו לרמות הניהוליות הבכירות ביותר בה".

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוטי

    מה חדש ? חזרה לפורמט הישן והטוב מבית היוצר של אלדד בראדון המלך. חטיבות התוכנה -( יענ"א עמיגר קוביות לשעבר) וחטיבת החומרה ( מחשוב ישיר לשעבר) אף פעם לא הסתדרו יחד - אנשים אחרים ראיה עיסקית שונה לגמרי לא היה לזה שום סיכוי להצליח , חבל שלקח 4 שנים בכדי להבין את זה ובדרך להבנה הזו עזבו הרבה אנשים טובים . שיהיה בהצלחה כנה לשי רצה את התפקיד הזה כבר הרבה זמן - ארז הגיע זמנך - לך הביתה תנוח ותעשה מעשים טובים .......... שיהיה רק טוב !!!!!!

  2. שמעון

    כל הכבוד לשי , התחיל מכלום לפני עשר שנים והגיע לאן שהגיע

  3. שרון

    כל הכבוד שי ! כולנו סומכים על המנהיגות והתבונה בה תוביל אותנו ! אכן מינוי ראוי ביותר !

  4. שרה

    אין ספק שזוהי הבחירה הטובה ביותר אוזון הוא ללא ספק הראוי ביותר וגם הוכיח זאת לאורך השנים אין לי ספק שהוא יצעיד את החברה קדימה כל הכבוד שי

  5. אילן

    היה ברור הלא ששי ייבחר.גם עדי ידע זאת עוד מזמן, אך ללא תחרות אי אפשר וגם את שי במתח להשאיר לא יזיק. בסוף נסתיימה שנה וצרותיה וכעת תחל שנה וברכותיה, ואכן שי הוא בחירה שהיא ברכה לכולנו. שי,עלה והצלח ולך ארז הצלח...אבל במחוזות אחרים. אחד שמייצג רבים מעובדי OneUp

  6. יום נפלא

    מצויין ! אכן נעשתה בחירה ראויה ומתאימה. שי אדם ומנהל בעל חזון, תעוזה, יושר ויכולות ביצוע, הוא ללא ספק יוכל להצעיד את החברה הזו למחוזות חדשים, וריווחיים. חדשות מצוינות לOne1 ועובדיה.

  7. הזוי

    ממש לא מובן. בחירה שעדי אייל בטוח עוד יצטער עליה. זה הזמן למכור מניות וואן

אירועים קרובים