מטריקס הטמיעה מערכת HR של CornerStone בנובל אנרג'י

הפרויקט להטמעת פתרון ניהול ההון האנושי משרת כ-350 עובדי נובל אנרג'י בארץ בעולם ● עלותו נאמדת במאות אלפי שקלים

יקי אלמוזנינו, מנמ"ר נובל אנרג'י ישראל וחבר הנהלת יחידת ה-IT בחברה העולמית

מטריקס הטמיעה את הפתרון לניהול ההון האנושי בענן של CornerStone בנובל אנרג'י (Noble Energy). הפרויקט ארך כמה שבועות והסתיים באחרונה. היקפו הכספי נאמד במאות אלפי שקלים.

CornerStone מיוצגת בישראל על ידי מטריקס. נובל אנרג'י היא חברת אנרגיה עצמאית, הפועלת ברחבי העולם בחיפוש והפקת גז טבעי ונפט. מערכת ניהול ההון האנושי שהוטמעה נועדה לצרכי ניהול הלמידה של עובדי הפקת הגז הטבעי. במסגרת הפרויקט, יישמו עובדי חטיבת ההדרכה של ג'ון ברייס את פתרון ה-Core HR של קורנרסטון, בשילוב מודול ניהול הלמידה שלה (LMS) – Cornerstone Learning.

הפרויקט נועד לאפשר לנובל אנרגי' לשפר את תהליכי הלמידה הפנימיים של העובדים בארגון, לספק גישה לחומרים ולמידע מכל מקום בעולם ובכל זמן, לנהל מערך מבחנים והסמכות לעובדים ולאחד מערכות למידה ישנות, שהיו קיימות בחברה. המערכת שהוטמעה משרתת כ-350 עובדי נובל אנרג'י בארץ בעולם.

יקי אלמוזנינו, מנמ"ר נובל אנרג'י, אמר כי "החברה היא גלובלית, ומעסיקה עובדים ברחבי העולם. אנו שואפים לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, תוך קידום העובדים, וזאת במטרה לעמוד ביעדים העסקיים והתפעוליים שלנו".

לדברי אלמוזנינו, "חלק מהותי ממערך איכות ההפקה שלנו, הוא היכולת לבנות גרף למידה לכל עובד – על פי תפקידו, ניסיונו וצרכיו. סביבת ההפקה שלנו הינה רגישה מאוד ואף מורכבת – הן ברמה התפעולית והן ברמה הטכנולוגית. העובדה שבכל אסדת הפקה נמצאים בכל עת אנשים רבים מיחידות שונות, מדינות שונות ורקע שונה – מחייבת אותנו להיכרות מעמיקה עם היכולות שלהם. גם העובדים עצמם זקוקים לנגישות מלאה למכלול מאגרי הידע והלמידה הארגוניים – בכל עת".

אלמוזנינו סיים באומרו כי "הפרויקט הוא חלק מהמאמץ שלנו לשיפור תהליכי העבודה וההתאמה לתקנים בינלאומיים מתקדמים. הפתרון שהוטמע, מבוסס ענן, מאפשר גישה אליו מכל מקום ובכל זמן".

יהונתן כהן, מנהל תחום בחטיבת מוצרי תכנה במטריקס, הוסיף כי "פתרונות ניהול משאבי האנוש של קורנרסטון מאפשרים לחברות להתמודד בהצלחה עם אתגרי שוק העבודה של העידן הנוכחי. זה נעשה תוך ניהול יעיל יותר של ההון האנושי בפעילות גלובלית – מסביב לעולם ומסביב לשעון, יחד עם שילוב חוויית משתמש טובה יותר, יכולות social ויצירת מחויבות גבוהה יותר של העובד לארגון".

פזית שאול, מנהלת אגף פתרונות למידה והדרכה בג'ון ברייס

פזית שאול, מנהלת אגף פתרונות למידה והדרכה בג'ון ברייס

פזית שאול, מנהלת אגף פתרונות למידה והדרכה בג'ון ברייס, אמרה כי "נובל אנרג'י נדרשה למערכת למידה, שתבטיח ניהול ומעקב אחר עמידה בסטנדרטים הגבוהים ודרישות רגולציה. הפתרון של קורנסטון נותן מענה לצרכים אלו באמצעות הבנייה של תהליכי הסמכה תקופתיים, שימוש בחתימה אלקטרונית של המשתמש עבור מסמכים רגולטוריים וכן שימוש בחונכים והבנייה של תהליך החניכה כפי שנעשה בשטח, באסדת ההפקה. בנוסף, קורנסטון מאפשרת גישה לפורטל עבור משתמשים חיצוניים – המיועד לספקים ולשותפים של נובל. המערכת אף תומכת בלמידה חיצונית עבור העובדים. יישומים אלה מתחברים למגמה בה חברות מיישמות כלים טכנולוגיים כדי לקדם ולטפח את ההון האנושי בחברה ולייעל את עבודתם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים