שבוע אחרי המנמ"ר: סבב מינויים בכירים בחטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב של בנק הפועלים

אתי בן זאב תתמנה למנהלת אגף הפיתוח, עופר לוינגר למנהל אגף התשתיות ו-CTO ועדי קפלן ישמש מנהל מערך המידע של הבנק ● כולם יכהנו תחת אבי כוכבא, המנמ"ר החדש של הבנק

שבוע לאחר שנודע על עזיבתו של צביקה נגן את תפקיד מנמ"ר בנק הפועלים ומינויו של אבי כוכבא כמחליפו, הודיעה הנהלת הבנק כי אישרה סבב מינויים לתפקידי ניהול בכירים בחטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב. אתי בן זאב תתמנה למנהלת אגף הפיתוח, עופר לוינגר למנהל אגף התשתיות ו-CTO ועדי קפלן ישמש מנהל מערך המידע של הבנק.

בן זאב תחליף את כוכבא, שמונה לחבר הנהלה והממונה על חטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב.

היא עובדת בבנק הפועלים מזה ארבע שנים, לאחר 21 שנות שירות ביחידה 8200 של צה"ל. בן זאב עסקה בבנק בתפקידי ניהול בתחומי פיתוח, פרויקטים, תשתיות ומחקר. בארבע השנים האחרונות היא כיהנה כמנהלת אגף תשתיות ו-CTO בחטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב. במסגרת תפקידה הובילה בן זאב תהליכי מודרניזציה ושדרוג במערכות התשתית הטכנולוגית של הבנק, שמקנות לו התאמה לצרכיו הנוכחיים והעתידים.

כל אנשי אבי כוכבאהיא בת 46, נשואה+2 ובעלת תואר ראשון במתמטיקה ומחשבים ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.

לוינגר יחליף את בן זאב ויהיה אחראי במסגרת תפקידו על פיתוח ותחזוקת מערך הידע ומערכות הליבה של הבנק.

הוא שירת בצה"ל 27 שנים, בוגר מסלול ממר"ם ובין 2006 ל-2011 שימש כראש מחלקת לשם. עם פרישתו מצה"ל, בדרגת אלוף משנה, הצטרף לבנק הפועלים.

בתפקידו האחרון בבנק שימש לוינגר כמנהל מערך המידע באגף הפיתוח. במסגרת תפקידו היה אחראי, בין היתר, על המערך המנהלי (CIF), מחסן הנתונים הארגוני (BW), מערכות הסאפ (SAP), המערכות הפיננסיות וניהול הסיכונים, ועל הפורטל הארגוני.

לוינגר בן 45, נשוי+3, בעל תואר ראשון במדעי המחשב וסטטיסטיקה ותואר שני במדעי המדינה, ובוגר מסלול המכללה לביטחון לאומי בצה"ל.

קפלן, מחליפו של לוינגר, עובד בבנק הפועלים 12 שנים ובתפקידו האחרון כיהן כממונה על אבטחת המידע של הבנק. הוא דאג להתאמת מערכי ההגנה של המוסד הפיננסי הגדול מול האיומים החדשים והמתוחכמים שנוצרו בשנים האחרונות. לפני כן כיהן קפלן כמנהל יישומי שוק ההון וקודם לכן כמנהל יישומי חדר העסקאות של הבנק.

קפלן בן 41, נשוי+5, ויש לו תואר ראשון במדעי המחשב מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים