מנכ"ל לנובו יחלוק עם עובדיו את הבונוס שלו בסך יותר משלושה מיליוני דולרים

העובדים העיקריים שייהנו מהבונוס הם פועלי ייצור וכאלה שאינם מקבלים הטבות אחרות או עמלת מכירות ● כל אחד מהם יקבל בממוצע 325 דולרים - משכורת חודשית בסין ● המנכ"ל, יואנקינג יאנג, מחלק את הבונוס שלו לעובדים זו השנה השנייה ברציפות, אולם אין מה לדאוג לו: משכורתו עמדה בשנה החולפת על 14.6 מיליון דולרים

יואנקינג יאנג, מנכ"ל ויו"ר לנובו

יואנקינג יאנג, מנכ"ל לנובו (Lenovo), ישתף את עובדי יצרנית המחשבים האישיים הגדולה בעולם בבונוס שלו, שעומד על 3.25 מיליוני דולרים.

זו השנה השנייה ברציפות שיאנג עושה זאת, לאחר שהחברה עברה את צפי המכירות שלה והגיעה לשיאים חדשים. סכום הבונוס אותו הוא חלק עם עובדיו אשתקד היה דומה. ג'ינה צ'יאו, סגנית נשיא למשאבי אנוש בלנובו, מסרה ש-10,000 עובדים צפויים לקבל החודש תשלום, על מנת להוקיר את תרומתם לחברה. ללנובו יש יותר מ-35 אלף עובדים בעולם ומקבלי הבונוס יהיו בעיקר פועלי ייצור וכאלה שאינם מקבלים הטבות אחרות או עמלת מכירות. כל עובד יקבל בממוצע 325 דולרים – סכום שהוא כמעט משכורת חודשית בסין.

הכנסותיה של לנובו בשנה הכספית שהסתיימה במרץ 2013 עמדו על 34 מיליארד דולרים ומשלוח המחשבים האישיים שלה – על 52.4 מיליון יחידות. נתון זה משקף גידול בנתח השוק של החברה לעומת מתחרותיה. החברה גדלה גם בשווקי הטאבלטים והטלפונים החכמים.

למרות חלוקת הבונוסים עם העובדים, אין מה לדאוג ליאנג: משכורתו בשנה החולפת עמדה על 14.6 מיליון דולרים, לרבות בונוס של 4.23 מיליון דולרים ותמריץ ארוך טווח בסך 8.94 מיליון דולרים. בנוסף, הוא מחזיק ב-7.1% ממניות החברה. שכרו נושק לזה של מג ויטמן, מנכ"לית HP, שקיבלה בשנה החולפת 15.4 מיליון דולרים, וגבוה במעט מ-13.9 מיליון הדולרים שקיבל מייקל דל, מייסד ומנכ"ל החברה הנושאת את שמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים