טייפמוק: גיא איזדורפר מונה למנהל המכירות ועדי בן-יהודה – למנהלת השיווק

איזדרופר מגיע לחברה, שעוסקת בפתרונות לבדיקות יחידה אוטומטיות, לאחר ששימש כמנהל מכירות אזורי ב-Panaya ומנהל מכירות ופיתוח עסקי ב-Integrated Document Solutions ● בן-יהודה הייתה בעברה מנהלת השיווק של סלטיק וממקימי סטארט-אפ שעסק בפיתוח טכנולוגיות לאופטימיזציה של פרסום באינטרנט

טייפמוק, שעוסקת בפתרונות לבדיקות יחידה אוטומטיות (Automated unit testing), הודיעה על מינוים של שני בכירים בחברה: גיא איזדורפר כמנהל המכירות ועדי בן-יהודה כמנהלת השיווק.

לפני שהגיע לטייפמוק, איזדורפר שימש כמנהל מכירות אזורי ב-Panaya ומנהל מכירות ופיתוח עסקי ב-Integrated Document Solutions. בן-יהודה הייתה בעברה מנהלת השיווק של סלטיק וממקימי סטארט-אפ שעסק בפיתוח טכנולוגיות לאופטימיזציה של פרסום באינטרנט.

עדי בן-יהודה, מנהלת השיווק של טייפמוקאיזדורפר אמר, כי "בשנים האחרונות צפיתי בגידול מהיר בשימוש במתודולוגיות אג'יליות בתחום פיתוח התוכנה. בדיקות יחידה אוטומטיות מאפשרות למפתחים לבדוק את הקוד שלהם לפני שהוא מגיע למחלקת ה-QA ובעצם מאפשרות חיסכון במשאב היקר ביותר של כל חברה: המפתחים".

לדברי בן-יהודה, "תמיד מרגש להיות חלק מקבוצה של מומחים, כל אחד בתחומו, שעובדים במטרה משותפת לעזור למפתחים לכתוב קוד איכותי יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים