מידעטק הטמיעה מערכת ERP של פריוריטי במטרונית; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת שהוטמעה בשירות התחבורה הציבורית החדש לאזור חיפה מטפלת בניהול מערך הכספים, הרכש והמלאי וכן התחזוקה השוטפת ● המודולים העיקריים בה הם תחזוקה ושירות של המטרוניות, ציוד שוטף, מערכות כרטוס ומערכות של הרציפים ● בנוסף, הוגדרו תהליכי עבודה שיאפשרו עבודה מול מערכות חיצוניות, בהן של מפעילת השירות - דן

מידעטק הטמיעה מערכת ERP של פריוריטי (Priority) בפרויקט התחבורה הציבורית המטרונית בחיפה. הפרויקט התחיל בחודש אפריל ומסתיים בימים אלה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

המערכת שהוטמעה מטפלת בניהול מערך הכספים, הרכש והמלאי וכן התחזוקה השוטפת של המטרונית ושל רציפיה. המודולים העיקריים בה הם תחזוקה ושירות של המטרוניות, ציוד שוטף, מערכות כרטוס ומערכות של הרציפים. כמו כן, היא מנהלת את מערך האבידות והמציאות של שירות התחבורה הציבורית החדש. בנוסף, הוגדרו תהליכי עבודה שיאפשרו עבודה מול מערכות חיצוניות, דוגמת מערכת הכרטוס ועבודה מול דן – החברה שמפעילה את השירות.

מערכת ה-ERP שהוטמעה תוכננה ונבנתה סביב הצרכים של עובדי ומנהלי המטרונית. היא משרתת כ-40 מעובדי השירות – אנשי רכש, כספים, מנהלה ועוד.

המטרונית היא מערכת תחבורה ציבורית למטרופולין חיפה, שמופעלת באמצעות אוטובוסים שנעים בנתיבים ייעודיים. המערך כולל שלושה קווי שירות באזור חיפה והקריות, באורך של 45 קילומטרים. לפני כחודשיים וחצי הסתיים פרויקט במסגרתו הוטמעו פתרונות תקשורת של אווייה (Avaya) ברציפים של המטרונית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים